بندرعباس /

پیشرفت 50 تا 90 درصدی طرح های مهر ماندگار هرمزگان

رییس ستاد مهرماندگار کشور گفت : 45 طرح مهرماندگار هرمزگان با سرمایه گذاری 18 هزار میلیارد تومان بین 50 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس محرابیان افزود:امسال بیش از 100 ها میلیارد تومان برای سرعت دادن به روند ساخت طرحها اختصاص داده شد.
دستیار ویژه رییس جمهور گفت: از ابتدای امسال بیش از 53 درصد از اعتبارات به بخش های مختلف برای اجرای طرح ها پرداخت شد.
وی گفت: بندرشهید رجایی با افزایش 4 برابری اسفند امسال و اسکله چند منظوره نخل ناخدا تا اوایل خرداد سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی افزود: با تکمیل طرح آبرسانی سد جگین به جاسک مردم این شهرستان و مناطق مجاور تا خرداد سال آینده از آب اشامیدنی با کیفیت برخوردار می شوند.
رییس ستاد مهرماندگار کشور گفت : طرح آبرسانی سد جگین به بشاگرد نیز با 20 درصد پیشرفت تا پایان دولت و و طرح آبرسانی به روستاهای قشم نیز با 85 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان فروردین سال آینده بهره برداری می رسد.
دستیار ویژه رییس جمهور افزود:با توجه به سرانه بالای مصرف برق در هرمزگان ، ساخت نیروگاه برق ا در ابتدای امسال در منطقه گنو آغاز شد که تاپایان دولت آبه بهره برداری می رسد آقای محرابیان گفت: توسعه پالایشگاه لاوان تا اردیبهشت و بهینه سازی پالایشگاه بندرعباس تیرماه و پالایشگاه ستاره خلیج فارس ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسند.
رییس ستاد مهرماندگار کشور همچنین در بازدید از دو طرح ماندگار بهداشت ودرمان استان گفت: عملیات ساخت مرکز پرتو درمانی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس تا اواخر بهمن امسال و مرکزسوانح و سوختگی تا اردیبهشت سال آینده به اتمام می رسد./س

برچسب ها: پیشرفت ، طرح مهر ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.