آيت‌الله تسخيري در کنگره بین‌المللی "شهدای دیپلمات":

تبدیل تهدیدها به فرصت از بالاترین خصلت شهدا است

مشاور ارشد مقام معظم رهبری در جهان اسلام گفت: همه تهدیدها در نظر یک مومن باید تبدیل به فرصت شده تا به مسیر رشد ایمان آنها کمک کند و اين مهم یک نعمت الهی است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله تسخیری مشاور ارشد مقام معظم رهبری در جهان اسلام در مراسم رونمایی از راهنمای کنگره بین‌المللی "شهدای دیپلمات" که در ساختمان شهید رحیمی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد با اشاره به مقام والای شهدا اظهار داشت: شهید گنجی و شهید رحیمی در مسیر جهاد سیاسی و دیپلماسی شهید شده‌اند که انشاءالله خداوند آنها را از شهدای بزرگ اسلام قرار داده است.

آیت‌الله تسخیری افزود: امیدواریم خداوند به ما کمک کند تا به شهدا ثابت کنیم که همه با هم  در راه خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی ثابت قدم و مصمم هستیم.

مشاور ارشد مقام معظم رهبری تصریح کرد: شهدا خصلتی داشتند که هر مومنی باید این خصلت را داشته باشد و آن این است که همه تهدیدها در نظر یک مومن باید تبدیل به فرصت شده تا به مسیر رشد ایمان آنها کمک کند که این یک نعمت الهی است.

وی ادامه داد: شهدا وقتی که مردم به آنها می‌گفتند شما باید بترسید چرا که همه دنیا علیه شما جمع شده‌اند پاسخ می‌دادند؛ این تهدیدها فرصتی است تا ایمان خود را افزایش دهیم.

آیت‌الله تسخیری افزود: شهدای بزرگ دیپلمات باید همیشه در چشم و قلب ما باشند و مسیر آنها مسیر ما باشد لذا همچنان که سعی داریم خداوند را راضی کنیم باید این شهدا را نیز راضی نگه داشته و مسير آنان را ادامه دهيم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل دبیرخانه کنگره بین‌المللی شهدای دیپلمات بشارتی است که امیدواریم با برپایی این کنگره شاهد تکریم این شهدا باشيم و در عرصه بین‌المللی آنها را بشناسانیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تسخیری ، فرهنگ ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار