سردار يزدي به باشگاه خبرنگاران خبر داد

پيگيري دادخواست "ورود پهپاد‌هاي جاسوسي آمريكا به ايران" در مجامع بين‌المللي

معاون حقوقي و پارلماني سپاه پاسداران با اشاره به تلاش آمريکا براي فرستادن پهپادهاي جاسوسي به حريم هوايي ايران گفت: از نظر اصول روابط بين‌الملل، ورود هرگونه هواپيماي جاسوسي به محدوده کشورها ممنوع است و ما دادخواست خود در اين زمينه را در مجامع بين‌المللي، پيگيري خواهيم کرد.

سردار سرتيپ دوم پاسدار "محمدرضا يزدي" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تلاش آمريکا براي فرستادن پهپادهاي جاسوسي به حريم هوايي ايران گفت: کشور ما دادخواست خود در اين زمينه را در مجامع بين‌المللي، پيگيري خواهد کرد و آن‌ را به نتيجه خواهد رساند.

وي افزود: امروز مردم و دولت‌هاي دنيا شاهد اعمال خلاف‌کارانه آمريکا هستند و مي‌بينيد که اين کشور تا چه اندازه از اصولي که مدت‌ها مدعي آن بوده‌، فاصله دارد.

معاون حقوقي و پارلماني سپاه پاسداران از جمع‌آوري مدارک مستدل توسط اين نهاد و در اختيار گذاشتن اين مدارک به وزارت‌ امور خارجه و رياست‌جمهوري خبر داد و تصريح کرد: از نظر اصول روابط بين‌الملل، ورود هرگونه هواپيماي جاسوسي به محدوده کشورها ممنوع است.

گفتني است آمريکا تاکنون چندين بار براي نفوذ در حريم هوايي کشورمان اقدام به فرستادن پهپادهايRQ170 ،NQ1 و... کرده و در خصوص آخرين اقدام آمريکايي‌ها در اين زمينه نيز سپاه پاسداران در روز سه‌شنبه 14 آذرماه سال‌جاري، اعلام کرد که پهپاد "اسکن‌ايگل" آمريکا را شکار کرده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار