علی نظری جویباری:

تیم ما هوشمندانه یک تساوی گرفت/ پرسپولیسی ها انتحاری بازی کردند

معاون باشگاه استقلال در خصوص تساوی دربی 76 گفت: بازی دربی 76 از لحاظ کیفیت فنی پایین تر از بازی های گذشته سرخابی ها با یکدیگر بود.

علی نظری جویباری معاون باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: استرس بیش از حد باعث شده بودکه بازیکنان هر دو تیم سرخابی توانایی هایشان را نتوانند نشان دهند ما توقع داشتیم که بازی هر دو تیم یک کلاس آموزشی برای دیگر تیم ها باشد که متأسفانه اینطور نشد.

جویباری در ادامه گفت: به نظرم دربی کنسل کنده بود، برترین فوتبالیست ها در دو تیم استقلال و پرسپولیس جمع هستند و ما انتظار بازی زیبا از سوی بازیکنان هر دو تیم داشتیم که متأسفانه هر دو تیم در ارایه بازی زیبا ناکام بودند.

وی درباره گفته های کارشناسان بر بهتر بازی کردن پرسپولیس نسبت به استقلال گفت: پرسپولیسی ها برداشت خودشان را دارند، سرخپوشان چیزی برای از دست دادن نداشتند به خاطر همین انتحاری بازی کردند.

وی در ادامه بیان داشت: تفکرات قلعه نوعی هجومی است اما در این بازی وی عاقلانه تصمیم گرفت، بازیکنان ما هوشمندانه بازی کردند و توانستند یک امتیاز از دربی کسب کنند، اگر تیم ما مقابل پرسپولیس می باخت آن وقت جمع کردن تیم برای کادر فنی سخت بود.

وی تصریح کرد: تیم ما نیاز مبرم به مساوی داشت تا روند روبه رشد مان ادامه داشته باشد، براین اساس با این تساوی صدر جدول را از تراکتورسازی باز پس گرفتیم.

وی در مورد گفته های پرسپولیسی ها بر در آوردن بازی دربی توسط داور گفت: این حرف ها در شأن فوتبال ما نیست بازی گذشته هم یک پنالتی برای تیم ما نگرفتند اما ما هیچ وقت به داور مسابقه تهم نزدیم.

جویباری بیان داشت: اتفاق خاصی در بازی دربی روی نداد که قهرمانی بخواهد پنالتی بگیرد، قهرمانی روی تمام صفح های بازی تسلط و قضاوت خوبی دربی داشت.

وی درباره بازی های کسل کننده سرخابی ها گفت: به خاطر  اینکه روزنامه های ورزشی زیاد به موضوع در دربی 76 پرداخته بودند این دربی بیش از بقیه بازی ها حساس شده بود، دربی 76  با مابقی بازی های سرخابی ها متفاوت بود، بازی های قبلی سرخابی ها یک کلاس آموزشی برای تیم های دیگر بود.

جویباری عنوان کرد: حساسیت بالای دربی 76 باعث شده بود که کیفیت فنی بازیکنان پائین بیاید که امیدوارم دیگر بازی سطح پایین از سوی دو تیم شاهد نباشیم.

وی درباره مشکلات مالی تیم فوتبال استقلال گفت: فتح اله زاده مدیرعامل تیم تلاش زیادی انجام میدهد تا قرارداد بازیکنان را پرداخت کند تا شرمنده آنها نشود، در حال حاضر منتظر کمکهای مالی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا مقداری از مشکلات مالی بازیکنان را برطرف کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال تشکر می کنم که فق تیم محبوبشان را تشویق کردند وکاری با حریف نداشتند./آق
برچسب ها: تیم ، تساوی ، جویباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار