نادر فریاد شیران:

پولي برای جذب بازیکنان جدید نداشتیم / تیم گهر با 3 میلیارد تومان بسته شده است

مربی تیم فوتبال گهر درود لرستان در خصوص گفته های هدایتی گفت: اطلاع زیادی از مسائل باشگاه ندارم، موضوع، امکانات و هزینه های صرف شده توسط هدایتی است که مدارکش در باشگاه موجود است.

نادر فریاد شیران مربی تیم فوتبال گهر درود لرستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تغییرات پیاپی مدیران و کادر فنی به تیم فوتبال گهر درود لرستان آسیب می رساند کل پرداختی های تیم ما تا الان 30 درصد بوده است یکسری از بازیکنان هم 10 درصد بیشتر نگرفتند.

فریاد شیران در ادامه اظهار داشت: هم اکنون تیم ما در کوران مسابقات قرار دارد و ما نباید پیگیر مسائل مدیریتی که تاثیر منفی در روند تیمی ما بگذارد شویم کادر فنی وظیفه دارند که شرایط تیمی را بهتر کنند و مسائل مالی را مدیریت باشگاه برطرف خواهد کرد.

وی بیان کرد: باشگاه درود در لرستان در ابتدای فصل تا الان چند مالک داشته است با اینکه جا به جایی چند مالک داشته است با اینکه جابه جایی های زیادی که در این تیم اتفاق افتاده اما وضعیت تیم درجدول رده بندی بهتر شده است.

وی درمورد تامین البسه بازیکنان توسط هدایتی گفت: بازیکنان برای هر بازی دو دست لباس باید داشته باشند تا اگر مشکلی در حین بازی برایشان پیش آمد بتوانند لباس شان را عوض کنند به هر حال ما مشکلاتی در زمینه لباس داشتیم که با همت مسئولان این مشکل تا حدودی برطرف شده است.

فریاد شیران در ادامه تصریح کرد: مسئولان تیم اورکت و کاپشن برای بازیکنان تیم را دو هفته پیش تهیه کردند همچنین لباسهای زمستانی مورد نیاز بازیکنان را در ماه های آخر زمستان دستشان رسیده است .

وی تصریح کرد: مالک تیم ما در چند ماه پی معلوم نبود به هر حال مشکلات مدیریتی به ضرر گهر تمام شده است به خاطر همین تیم ما از شرایط آرمانی به دور است مشکلات جزئی باعث شده که تیم ما دچار حاشیه شود.

وی درباره گفته های هدایتی در نداشتن مشکلات مالی تیم گهر درود گفت: ما اعضای کادر فنی با حضورمان در تیم گهر درود نزدیک به یک میلیارد صرفه جویی در بودجه مالی کردیم علیرضا محمد، رکابی، سرلک، زارع، پول دادند و از تیم گهر رفتند علیرضا محمد مجتبی زارع در مجموع 100 میلیون تومان دادند تا رضایتنامه شان را دریافت کردند و به یک تیم دیگر رفتند.

وی در مورد عدم تمایل مایلی کهن به گرفتن بازیکن جدید در نیم فصل دوم گفت: ما به جذب بازیکن جدید در نیم فصل دوم تمایل داشتیم اما پولی برای اینکار نداشتیم بازیکنان هم که در تیم حضور دارند مبلغ ناچیزی از قراردادشان را دریافت کردند.

فریاد شیران تصریح کرد: کمترین هزینه یک تیم لیگ برتر حداقل 6 تا 7 میلیارد تومان است تیم های مثل استقلال و پرسپولیس که فوق ستاره دارند دو برابر این هزینه سرمایه گذاری کردند هدایتی با سه میلیارد تومان تیم فوتبال گهر درود را بسته است.

وی بیان داشت، درود به شرف هدایتی که در فوتبال بدون درآمد دارد هزینه می کند تیم فجر شهید سپاسی هم بعد از تیم ما کمترین هزینه را در لیگ برتر کرده است ما با این سرمایه اندک از لحاظ فنی فاصله زیادی با تیم های بالای جدولی همچون سپاهان نداریم.

وی بیان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال به جرأت در حق مردم درود ظلم کردند و آنها اجازه برگزاری بازی های گهر را درود نمی دادند اما الان گهر درود تبدیل به پایتخت فرهنگی کشور شده است.

وی عنوان کرد: ما به دنبال جذب بازیکن در نیم فصل دوم بودیم اما به خاطر مشکل مالی مجبور شدیم که بازیکنان جوان و کم ادعا را به ترکیب تیم اضافه کنیم به جرأت می توانم بگویم که فقط تیم ما بدهکار نیست بلکه تیم های بزرگی همچون استقلال و پرسپولیس هم مبالغ زیادی را به بازیکنان و کادر فنی قبلی شان باید بپردازند.

مربی تیم فوتبال گهر درود لرستان اظهار داشت: تیم ما مشکلاتی در ساختار مدیریتي خود دارد که از ابتدای امر نیز این مشکلات را داشت، ما اعضای کادر فنی وظیفه فنی مان را با کمترین هزینه به خوبی انجام دادیم یکسری بازیکن جوان هم آوردیم که یک افتخار برایمان محسوب می شود.

فریاد شیریان بیان کرد: نباید بین تیم های لیگ برتر فرق بگذارد و فقط به سرخابی ها کمک کند، مسئولان باید ساختار فوتبال را تغییر دهند و تیم های لیگ برتر را در اختیار بخش خصوصی قرار دهند، علاوه بر آن با دادن وام های بلند مدت دست از حمایت تیم های بر ندارند./آق

برچسب ها: فریاد شیران ، گهر ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار