سرپرست تیم ملی کریکت بانوان:

بانوان ایرانی با حجاب اسلامی و انگیزه بالا بر امکانات فوق العاده قطر و کویت فائق آمدند

با تاکید بر انرژی مصمم ملی پوشان در رقابتهای آسیایی تایلند گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم ایران با حجاب اسلامی و انگیزه مثال زدنی به میدان می روند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران خانم "منیر حبیبی" افزود: تیم ایران در حالی به تایلند اعزام شد که از نظر امکانات نسبت به رقبای اسیایی در سطح نازلی بود. ضمن اینکه حریفان ما که شکست خوردند هم ازنظر امکانات در حد بالایی هستند و هم اینکه اکثر نفرات آنان را بازیکنان خارجی تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: ایران و چین جزونادر تیم هایی هستند که اسکلت بندی آن را بازیکنان داخلی تشکیل می دهند ولی بقیه تیم های شرکت کننده از نفرات خارجی استفاده می کنند.

خانم حبیبی در ادامه اظهار داشت: بانوان کریکت ایران در تایلند بر این نظریه مهر تاییدزدند که از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و در صورت عنایت بیشتر می توانند در عرصه اسیا حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند.

ما در حالی به این مسابقات معتبر رفتیم که فاقدزمین استاندارد کریکت هستیم، بر این باور هستم که اگر بما توجه بیشتری شود، در اینده میتوانیم در صف مدعیان آسیا قرار بگیریم.

وی در خصوص علل برتری مقابل تیم های باامکانات قطر و کویت گفت: تفکرات و اندیشه های خوب خانم "هاجر سرور" مربی پاکستانی و همچنین خانم "مژده باوند پور" دیگرمربی این تیم از یک سو و انسجام ملی پوشان از سویی دیگر در این دو پیروزی دخیل بود.

خانم حبیبی در پایان ضمن قدردانی از توجه فدراسیون انجمن های ورزشی و همچنین انجمن کریکت بویژه اقای افشین حیدری رییس این انجمن از تیم ملی بانوان خواستار آن شد تا در پرتو حمایت مسوولان وزارت ورزش بتوان این رشته مهیج را بیش از پیش بسط و گسترش داد.
برچسب ها: کریکت ، بانوان ، حبیبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار