نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شوراي اسلامي در رابطه با استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بهتر نبود به جای تلاش‌هایی در جهت حفظ یک فرد جلسه‌ای برای حفظ ارزش پولی و رفع مشکلات اقتصادی در دستور کار قرار می‌گیرد، ‌چرا که بیشتر مشکلات اقتصادی ناشی از قانون‌شکنی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در  جلسه علنی امروز (یکشنبه 15 بهمن ماه) غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان‌آباد در اظهارات خود در رابطه با استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: برخلاف برخی تحلیل‌های سیاسی در خصوص طرح استیضاح که ممکن است مورد سواستفاده بیگانگان واقع شود، اکنون جمهوری اسلامی به درجه‌ای از پایداری رسیده که تحت هر شرایطی با قانون‌شکنان و قانون‌گریزان مقابله کرده، هر چند از کارگزاران نظام باشند.

وی ادامه داد: اگر مجلس در یک سال گذشته بنا به ملاحظاتی از خود نرمش نشان داده است نباید از آن سوءاستفاده کرده و مجلس را در حاشیه قرار داد.

نماینده مردم بستان‌آباد با اشاره به تلاش در جهت حفظ مرتضوی در دولت افزود: بهتر نبود به جای تشکیل جلسه و تغییر صندوق به سازمان و یا تلاش‌هایی در جهت حفظ یک فرد جلسه‌ای برای حفظ ارزش پولی و رفع مشکلات اقتصادی در دستور کار قرار می‌گیرد، ‌چرا که بیشتر مشکلات اقتصادی ناشی از قانون‌شکنی است.

نوری در ادامه با ذکر فرازهایی از کلام حضرت امیر (ع) بیان داشت: قانون در نظر حضرت علی (ع) در اولویت قرار داشته چرا که در فرازهایی فرموده‌اند؛ ای مالک مبادا در حکومت تو خائن حاکم باشد چرا که خائن کردار زشت خویش را تکرار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با اهدا خون هزاران مومن در هدایت امام خمینی (ره)‌ از سختی‌های دوران انقلاب گذشته و اکنون نیز با جان‌فشانی‌های خود پرچم حضرت مهدی موعود (عج) را برافراشته است.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: حال به شکرانه برپایی جشن انقلاب اسلامی همه مسئولان وظیفه دارند تا به فرموده امام به گونه‌ای عمل کنند تا نظام به دست نااهلان نیافتد.

نوری با اشاره به فتنه 88 که آزمونی مهم بود گفت: غفلت برخی از افراد که آنها را با فتنه 88 همراه کرد با هوشیاری ملت و امام همراه بوده و حادثه کهریزک آزمونی دیگر بود که علی‌رغم عنادورزی و دشمنی دوستان و دشمنان دل رهبری و مردم را آزرد و مقام معظم رهبری این حادثه را خدشه‌دار کردن نظام عنوان کرده و علی‌رغم اعلام تعطیلی آن با بی‌توجهی مرتضوی این امر به تعویق افتاد.

نماینده مردم بستان‌آباد در پایان عنوان کرد: سوال اینجاست که سزای چنین افرادی چیست آیا شایستگی تصدی بالاترین مقامات را دارد؟ چرا وزیر علی‌رغم تصمیمات و وعده‌های خود و محرز بودن سابقه مرتضوی به قول‌های خود عمل نکرده است؛ در این صورت رای مجلس در کجا قرار دارد و چه تضمینی برای اعتماد است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوری ، ملت ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار