باز آموزی طرح امداد و نجات نوروزی 92 برگزار می شود

معاون برنامه ریزی و آمادگی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت:باز آموزی طرح امداد و نجات نوروزی 92 برای اتمام شرکت کنندگان و نجاتگران شعب و پایگاههای امداد و نجات از 15 بهمن تا 15 اسفند برگزارمی شود.

سعید متانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برای نخستین بار دوره آموزشی امداد و نجات پرتوی را برای استان های تهران، مرکزی، اصفهان و بوشهر و تیم ایثار سازمان دوره ایفکی جهت سی و دو نفر از کارکنان را برگزار و دوره های آموزشی مقدماتی کوهنوردی، پزشکی در کوهستان را در حال اجرا دارد.

وی ادامه داد: دوره های تخصصی سکانداری (قایقرانی) تیم واکنش سریع (ایثاری) نقشه خوانی مقدماتی و پیشرفته نجات غریق CMAS یک، و سه ستاره ، PADI ورزشهای هوای مقدماتی، باز آموزی مربیان و ... را تا پایان سال اجرا نماید.

متانی خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت شش ماهه برگزاری دوره های آموزشی به تعداد 4 هزار و 501 نفر این سازمان پس از ابلاغ آیین نامه و شیوه نامه اجرایی آموزشهای تخصصی به استانها و با عنایت تجارب قبلی و امکانات در اختیار به کار آموزش و تربیت امداد گران و نجاتگران جمعیت را شروع کرد که در سه ماهه سوم سال جاری موفق به برگزرای و آموزش 8 هزار و 927 نفر در دوره های تخصصی جستجو امداد و نجات در جاده، آوار، کوهستان شده است.
وی در پایان گفت: در این مدت استان های خوزستان، گلستان و اصفهان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند./ف
برچسب ها: آمادگی ، امداد ، هلال ، احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار