فجر سی و یکم در آینه سیمرغ بلورین؛

حاشیه دارترین روز جشنواره رقم خورد

روز چهارم جشنواره با رخ دادن اتفاقاتی حاشیه دار ترین روز جشنواره را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، با توجه به اینکه چهار روز از جشنواره فیلم فجر گذشته و تلاش مسئولان برگزاری برای به حاشیه کشیده نشدن جشنواره بی نتیجه بوده است.
روز گذشته چهارمین روز برگزاری در سکوت و آرامش خبری آغاز شد و اکثر اهالی رسانه و خبرنگاران در نشست خبری هالیوودیسم در هتل آزادی حضور داشتند و این اتفاق بهانه ای شد تا فیلم "عقاب صحرا" به کارگردانی مهرداد خوشبخت که یکی از فیلم های دقیقه نودی جشنواره بوده است تقریبا بدون تماشاچی نمایش داده شود.
اما مسئولان استقبال کم از این فیلم را محدودیت زمانی و انجام کارهای ضروری مخاطبان دانست.
در روز گذشته حاشیه جنجالی ترین نشست جشنواره امسال برای فیلم "یک، "دو، سه، پنج" محمد معیری رقم خورد و بدلیل بر هم زدن نظم جلسه پرسش و پاسخ توسط محمد معیری کارگردان فیلم مجری جلسه مجبور به ترک نشست شد و نویسنده فیلم در این فضای ملتهب از آب گل آلود ماهی گرفت و به خاطر تغییر فیلمنامه توسط کارگردان اظهار گله مندی کرد.
بعد از حاشیه جنجالی نشست و پایان نمایش فیلم قاعده تصادف ازدحام بسیار در زمان صرف شام باعث شد این اتفاق منجر به درگیری پرسنل پذیرایی با یکی از خبرنگاران جشنواره شد.
از آن طرف نیز در غرفه یکی از اهالی رادیو میان مجریان درگیری لفظی پیش آمد که شرایط شب گذشته را بحرانی تر کرد.
جشنواره در روزهای اول سکوت خبری و آرامش خاطری برای برگزاری ایجاد کرد اما اتفاقاتی که در روز گذشته رخ  داد نگرانی را بیش تر کرد و اما امیدواریم که شاهد این گونه اتفاقات در روزهای آینده نباشیم./ي2

براي مشاهده آخرين اخبر، تصاوير و فيلم هاي جشنواره اينجا را كليك كنيد.

برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار