مشهد/

مهم ترین پیام حضور حماسی مردم تجدید بیعت با ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی است

استاندار خراسان رضوی گفت: مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان همپای ملت شریف ایران اسلامی، یکبار دیگر به تکلیف خود به شایسته ترین نحو عمل کردند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حسین فروزان مهر که همگام با مردم مشهد در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن شرکت کرده بود، اظهار کرد: همانگونه که از مردم عزیز استان انتظار می رفت؛ متعهد، کوبنده و پرشورتر از همیشه به میدان آمدند و با حضور حماسی آنان بار دیگر توطئه دشمن در راستای جداسازی مردم از نظام و ولایت، ناکام ماند.

وی ادامه داد: امروز نظام برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی در سایه تعالیم اسلام و به برکت مجاهدت های مردم متدین و خون شهدا، در اوج قله سرافرازی و عزت قرار دارد و به رغم تمامی فشارها و بدخواهی های دشمنان، با تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت، مسیر تعالی را با قدرت و صلابت طی می کند.

استاندار خراسان رضوی رمز ماندگاری انقلاب را اتکال به خدا، باور و ایمان مردم به اصول و ارزش های اصیل اسلامی و اقتدای آنان به امام خود دانست و گفت: امروز ایجاد موج بیداری اسلامی، مرهون روشنگری های انقلاب اسلامی ایران در جهت اقامه توحید و عدالت است.

فروزان مهر با بیان اینکه مهم ترین پیام حضور پرشور و گسترده مردم در سی و چهارمین سالگرد پیروزی، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و ولایت است، تصریح کرد: حرکت در این مسیر نورانی، ضامن بقا، سربلندی و اقتدار روزافزون نظام اسلامی خواهد بود.  /س

برچسب ها: حضور ، حماسی ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.