اکبرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان در قدرداني از مردم براي رفع مشکلات جامعه تلاش کنند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مسئولان بايد به پاس حمایت همه‌جانبه مردم از سياست‌هاي نظام تمام تلاش خود را براي رفع مشکلات معيشتي آنان کرده و در جهت تحکیم وحدت گام بردارند.

امیرحسین اکبرپور دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تقدير از حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن گفت: در راهپیمایی گسترده و دشمن شکن 22 بهمن سال 91 شاهد بوديم که با مردم وجود برخی مشکلات از جمله مسائل اقتصادی از پايبندي به آرمان‌هاي انقلاب کوتاهي نکرده و همواره راه انقلاب را ادامه مي‌دهند.
 
وي ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود ثابت کردند که اصل نظام و انقلاب را قبول دارند و همانا ولایت مداریشان به جهت اعتقاد آن‌هاست و هیچ چیز آنان را از استواري در پاي ارزش‌هاي انقلاب  دلسرد نخواهد کرد.
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به مشارکت حداکثري مردم در راهپيمايي خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردمي در راهپيمايي 22 بهمن شرکت کردند که اين حضور نشان از بالنده بودن انقلاب و اطاعت مردم از رهبری در تمامی اقشار است.
 
اکبرپور با بيان اينکه ولايت‌مداري مردم در عرصه‌هاي مختلف انقلاب اثبات گرديده است،اظهارداشت: در انقلاب جمهوری اسلامی با تبعیت از رهبری ، حضور مردم نسبت به سال های قبل نیز دوچندان شده است چراکه مردم این انقلاب را متعلق به خودشان می‌دانند و دشمن باید بداند که نخواهد توانست این ارتباط میان مردم و رهبری را متزلزل کند.
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهارداشت:  امسال با توجه به برخی مشکلات مردم باز هم نشان دادند که پاسدار واقعی انقلاب هستند، بنابراين باید به مردم کشورمان آفرین گفت که نشان دادند مسائل و مشکلات فرعی را در حیطه ی نظام جمهوری اسلامی نمی‌دانند.
 
اکبرپور در پايان خاطرنشان کرد: مسئولان نيز بايد تلاش کنند به پاس این حمایت همه‌جانبه مردم تا به دنبال حل مشکلات بوده و در جهت تحکیم وحدت میان یکدیگر اقدام کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اکبرپور ، تحکیم ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار