نماينده ولي‌فقيه در نيروي قدس سپاه در جمع خبرنگاران:

انتقام حاج حسن شاطري را از صهيونيست‌ها مي‌گيريم

نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت:‌ دشمنان بدانند كه انتقام حاج حسن شاطري را به زودي از رژيم صهيونيستي خواهيم گرفت و آنان با اين حركات احمقانه نمي‌توانند ملت ايران را خاموش كنند، بلكه شهادت اين شهيد بزرگوار درس و الگويي براي ملت ايران، ‌لبنان و تمام مسلمانان جهان شده است.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمين علي شيرازي" نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه مراسم سالگرد شهادت "عماد مغنيه" و در جمع خبرنگاران گفت: ‌اگر بخواهيم شهادت "حاج حسن شاطري" را تبيين كنيم بايد بگوييم مردم ايران عاشق شهادت هستند؛ چرا كه وقتي راه شهادت را هموار می‌بینند، با شور و شوقی وصف‌ناپذیر از آن استقبال می‌کنند.

وي تصريح كرد: دشمنان بدانند امت اسلامي از شهادت نمي‌ترسد و ملت ايران از شهادت باكي ندارند و يقين بدانند ملت ما در برابر اقدامات آنها مقاوم‌تر مي‌شوند و تا آخرين قطره خون به مبارزه ادامه خواهند داد.

نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران در ادامه اظهار داشت: دشمنان بدانند كه انتقام حاج حسن شاطري را به زودي از رژيم صهيونيستي خواهيم گرفت و آنان با اين حركات احمقانه نمي‌توانند فریاد حق‌طلبانه ملت ايران را خاموش كنند، بلكه شهادت اين شهيد بزرگوار درس و الگويي براي ملت ايران، ‌لبنان و تمام مسلمانان جهان شده است.

حجت‌اسلام شيرازي با بيان اينكه رژيم صهيونيستي از همكاري ملت ايران، امت‌هاي اسلامي و ملت حزب‌الله ناراحت است، ‌افزود: حاج حسن شاطري بعد از جنگ 33 روزه خرابكاري‌هاي رژيم صهيونيستي را بازسازي كرده و اميد را به جامعه لبنان بازگرداند، اما رژيم صهيونيستي تصور می‌کند با این شهادت‌ها می‌تواند چراغ امید را در میان مسلمانان خاموش کند.

وي ادامه داد: اين‌گونه حرکات نه تنها چراغي را خاموش نمي‌كند، بلكه چراغ‌هاي ديگري را هم روشن كرده و ملت ايران را در مسير خود ثابت قدم‌تر می‌کند.

نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران در ادامه بيان داشت: نيازي به كمك نظامي ايران به سوريه نيست؛ چرا كه ارتش اين كشور محكم بوده و مردم آن در صحنه هستند و تجهيزات نظامي لازم را دولت سوريه در اختيار دارد، لذا ما فكر و تجربه‌هاي خود را به سوريه منتقل مي‌كنيم؛ زيرا حمايت ايران از سوريه كفايت مي‌كند كه دشمنان اسلام بدانند نمي‌توانند با ملت سوريه درگير شوند.

حجت‌الاسلام شيرازي در ادامه افزود: پايان اين حركت چيزي جز شكست دشمنان اسلام و تروريست‌ها نيست.

وي تاكيد كرد: تجهيزات نظامي در هر كشوري نشانه قدرت بازدارندگي بوده و تمام دنياي اسلام و دشمنان ملت ايران مي‌دانند كه ملت و دولت ايران به دنبال جنگ با هيچ كشوري نيست و جنگي از سوی ایران اتفاق نخواهد افتاد.

نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه نه آمريكا و نه اسرائيل جرات جنگيدن با ايران را ندارند خاطرنشان كرد: مردم غزه در يك جنگ 8 روزه رژيم صهيونيستي را شكست دادند، ‌لذا آنها جرأت ورود به صحنه نبرد با جمهوري اسلامي ايران را ندارند كه ما بگوييم از ترس جنگ تجهيزات‌مان را مهيا مي‌كنيم؛ چرا كه هيچ كشوري امروزه توانايي مقابله با ايران را ندارد و همه مي‌دانند كه جنگ با جمهوري اسلامي ايران يعني جنگ با جهان اسلام كه در نهايت دنياي اسلام در برابر استكبار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: قدس ، شاطری ، صهیونیست ، انتقام ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار