كريمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"تبعيت از رهبري" راه عبور از فتنه / وحدت قوا محور سلامت جامعه است

مدير دانشجوئي دانشگاه مازندران گفت:وحدت قوا از ضروری‌ترین مسئولیت‌های کارگزاران نظام و محور سلامت جامعه است، چراكه تفرقه و اعمال روش‌های غیراخلاقی موجب خوشحالي دشمن ميشود.

 
"محمد علي كريمي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات شفاف و صريح رهبر انقلاب در خطاب به مسئولان كشور اظهار داشت: با توجه به قرارگرفتن كشور در برهه زماني حساس سياسي و اقتصادي مسئولان و نخبگان مي‌بايست با كنار گذاشتن منافع شخصي،گروهي و حزبي با همدلي و وحدت موجبات اجماع نهادها و دستگاه‌ها را فراهم كنند.
 
وي درباره وحدت مسئولين تصريح كرد: وحدت قوا از ضروری‌ترین مسئولیت‌های کارگزاران نظام و محور سلامت جامعه است، چراكه تفرقه و اعمال روش‌های غیراخلاقی موجب خوشحالي و كارشكني دشمن مي‌شود.

 كريمي افزود: بر همگان لازم و ضروري است كه با سعه‌صدر، بصيرت‌افزائي و پرهيز از اختلافات سليقه‌اي پاي ميثاقي كه با حضرت امام (ره) و شهدا بستند، بايستند و با تبعيت از منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري بتوانند از فتنه‌ها عبور كنند.

اين مدرس دانشگاه خاطرنشان كرد: اگرعملي خلاف مصلحت‌هاي رهبر صورت پذيرد بي‌شك كشور آسيب مي‌بيند؛ بنابراين مسئولان مي بايست از بداخلاقي‌هاي سياسي دست بردارند و اختلاف سليقه‌ها را با تحمل و تأمل كمرنگ جلوه دهند.


انتهاي پيام/


برچسب ها: کریمی ، مسئولان ، رهبر ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار