خوزستان/

ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه مهم‌ترین نقطه قوت کنفرانس پنجم نیروگاه‌ها

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات برق منطقه‌ای استان خوزستان با اشاره به همکاری نزدیک صنعت و دانشگاه در برگزاری کنفرانس نیروگاه‌ها، این ارتباط نزدیک را مهم‌ترین امتیاز کنفرانس پنجم برشمرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، عبدالرسول زرگر اظهار داشت: پنجمین کنفرانس نیروگاه‌ها با هدف تعامل علمی بین دانشگاه و صنعت و از طرف دیگر با حضور ارزشمند متخصصان و مدیران نیروگاه‌ها در اهواز برگزار و با استقبال عالی شرکت‌کنندگان مواجه شد.

وی با بیان اینکه در دومین روز کنفرانس بیش از یک‌هزار و 200 متخصص از بخش‌های مختلف صنعت و دانشگاه در کنفرانس حضور پیدا کرده و به ارائه تجربیات و دستاوردهای تحقیقاتی خود در قالب ارائه مقاله پرداختند که در نوع خود بی‌نظیر بوده و موجب افتخار کنفرانس و صنعت است، ادامه داد: مطرح شدن بحث اقتصاد انرژی با توجه به خصوصی شدن اقتصاد در کشور و تبدیل شدن برق به یک کالای اقتصادی از دیگر نقاط قوت مهم کنفرانس پنجم نیروگاه‌ها بود.

معاون تحقیقات و برنامه‌ریزی برق منطقه‌ای خوزستان و دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس نیروگاه‌های برق خاطرنشان کرد: از نقاط قوت نمایشگاه، حضور چشمگیر شرکت‌های دولتی و استقبال بخش خصوصی از نمایشگاه به ویژه حضور بورس انرژی بود، به طوری که فرصتی را برای نمایش دستاوردهای صنعت برق فراهم کرد.

وی درباره دستاوردهای علمی نمایشگاه تصریح کرد: ایجاد یک تعامل سازنده بین بخش‌های صنعت و دانشگاه که ارتباطی بسیار عالی است به نوبه خود مهم‌ترین هدف و دستاورد موردنظر ما در برگزاری این کنفرانس بود، به طوری که موجب تحسین معاون توانیر شد، چراکه ارتباط یک‌سویه موجب هدررفت سرمایه‌های ملی می‌شود./س
برچسب ها: ارتباط ، صنعت ، نیروگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.