یازدهمین همایش و نمایشگاه صنعت لاستیک ایران برگزار می شود

رییس مرکز تحقیقات صنایع لاستیک ایران از برگزاری یازدهمین همایش دوسالانه صنعت لاستیک ایران به همراه نمایشگاه بین المللی تخصصی آن از 8 تا 10 اسفندماه سال جاری در هتل المپیک تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، سعید تقوایی تصريح كرد: هم اندیشی متخصصان صنعت و استادان دانشگاه در جهت به روز رسانی دانش،ارائه راهکارهای بهینه سازی تولید و ارتقاي سطح کیفی محصولات، ارائه تجارب مدیریتی مدیران شرکت ها را از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی همچنین ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی، ارائه راهکارهای جلوگیری از آلودگی محیط زیست در صنعت تایر و فرصت ها و چالش های پیش روی صنعت تایر کشور را از دیگر اهداف یازدهمین همایش صنعت لاستیک ایران برشمرد.

رئیس مرکز تحقیقات صنایع لاستیک ایران با اشاره به چالش های پیش روی بخش صنعت کشور به دلیل اعمال تحریم ها، حفظ ظرفیت تولیدات در صنعت تایر طی سال جاری را نشانه ای از بلوغ در این صنعت دانست و اظهار داشت: تلاش شده در همایش یازدهم ضمن بررسی جایگاه فعلی و ترسیم آینده صنعت تایر کشور، بیشتر از گذشته محتوای علمی و فناوری داخلی صنعت تایر مورد بررسی قرار گیرد.

تقوایی ، فرصت ها و چالش های پیش روی صنعت، آمیزه کاری، مواد اولیه و ماشین آلات،فناوری های نوین و استانداردهای آتی در صنعت تایر، طراحی، ساخت، فرایند تولید، روش های ارزیابی و آزمون محصول را از محورهای این همایش بیان کرد.

رئیس مرکز تحقیقات صنایع لاستیک ایران کیفیت، بهره وری، بهبود روش ها، هزینه ها و بازاریابی فروش،محیط زیست، بازیافت و انرژی و توسعه محصولات نوین لاستیکی مورد استفاده در صنایع به ویژه صنعت خودرو را از دیگر محورهای همایش صنعت لاستیک ایران ذکر کرد.

به گفته وی همزمان با یازدهمین همایش ملی لاستیک ایران شاهد برپایی نمایشگاه بین االمللی صنعت لاستیک و صنایع وابسته در فضایی به وسعت یک هزار و 900متر مربع در سالن های نمایشگاهی هتل المپیک خواهد بود.

عضو کمیته اجرایی انجمن صنعت تایر ایران ادامه داد: این نمایشگاه تخصصی با حضور بیش از 50 شرکت داخلی و خارجی در صنایع تایرسازی، قطعات لاستیکی و پلیمری، صنایع شیمیایی و مواد اولیه، صنایع خودروسازی داخلی، واردکنندگان تایر، تجهیزات و ماشین آلات، صنایع بازیافت، تامین کنندگان تجهیزات و تاسیسات برقی و مکانیکی، شرکت های مشاوره ای و خدماتی و غیره برگزار می شود.

یادآور می شود که یازدهمین همایش ملی لاستیک ایران با همکاری انجمن صنعت تایر ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این همایش می توانند به نشانی اینترنتی www.Rierco.net مراجعه کنند./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار