بهره برداری از ۳۰ طرح عمرانی

شهردار منطقه ۱۲ اصفهان از افتتاح و راه اندازی ۳۰ پروژه عمرانی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،فرهاد جلیل‌فر به تشریح فعالیت‌های این شهرداری در محلات مختلف پرداخت و گفت: پس از تفکیک منطقه ۱۲ از منطقه هشت در سال ۸۶ بودجه‌ای معادل هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به این شهرداری اختصاص پیدا کرد، که این بودجه در سال جاری به ۲۷ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: بودجه سال ۹۲ این شهرداری رقمی معادل ۳۸ میلیارد تومان است که در طی این مدت از سال ۸۶ تاکنون ۲۳۵ درصد رشد بودجه داشته است.
شهردار منطقه ۱۲ تصریح کرد: جذب بودجه از سال ۸۶ تا ۹۱ در این منطقه معادل ۱۰۰ درصد محقق و رشد بودجه جاری ۱۶۷ درصد و رشد بودجه عمرانی ۲۶۹ درصد برآورد شده است.
جلیل‌فر به پروژه‌های فرامنطقه‌ای این شهرداری اشاره و گفت: تقاطع غیر همسطح دو بانده شهیدان امینی به طول ۷۵۰ متر و ۹ کیلومتر، احداث خیابان‌سازی جدید، ۲۰ هزار مترمربع پیاده روسازی در خیابان‌های ملک‌شهر، شهرک مهدیه و محمودآباد، روکش آسفالت، دو سالن فرهنگ‌سرا از جمله پروژه‌های فرامنطقه‌ای این شهرداری است.
شهردار منطقه ۱۲ اصفهان اضافه کرد: احداث سالن مطالعه معرفت به مساحت یک هزار و ۹۰۰ متر مربع زیربنا به صورت دو طبقه، پنج زمین ورزشی روباز، دو پل عابر پیاده یک مکانیزه، ۳ هزار متر احداث کانال رفع آب‌های سطحی، هفت آبنمای جدید، دو باب ساختمان جدید ایستگاه ثابت بازیافت، تجهیزات جدید اسباب‌بازی، روشنایی، کفپوش و وسایل ورزشی نیز از دیگر پروژه‌های این منطقه است./ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.