رئیس انجمن مهندسین مکانیک عنوان کرد:

105 هزار دانشجوی مهندسی مکانیک در سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند

105 هزار دانشجوی مهندسی مکانیک در گرایش های مختلف از دوره های کارشناسی تا مقطع دکترا در دانشگاه های مختلف کشور مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران: مهندس علی اکبر صابری رئیس انجمن مهندسین مکانیک ایران در مراسم افتتاحیه ی 7 کنفرانس دانشجویی مهندسی مکانیک گفت: تعداد دانشجویان مهندسی مکانیک در طول این 30 سال 300 برابر شده است و دانشجویان و اساتید رشته ها در ابعاد مختلف آموزشی و پژوهشی رشد زیادی داشته اند که حاصل این رشد و شکوفایی باید به جامعه برسد.

 وی به نقش مهندسان در جامعه اشاره کرد و افزود: کار ما متکی به سرمایه ی اجتماعی است و وقتی وارد صحنه ی کار و اجرای پروژه های صنعتی می شویم باید اعتماد کار فرمایان و جامعه را بدست آوریم و اگر سرمایه های اجتماعی را از دست بدهیم هیچ کدام از سرمایه های دیگر را نمی توانیم بدست آوریم.

 وی ادامه داد: کشور ما به کارهای بزرگ نیازمند است و دانشجویان به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور می توانند کارهای بزرگ را در کشور با تکیه بر دانش و اعتماد به نفس خود انجام دهند.
 
گفتنی است:7 کنفرانس دانشجویی مهندسی مکانیک امروز با حضور دانشجویان محققین و پژوهشگران اساتید دانشگاه و صنعت گران آغاز به کار کرده و تا 3 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
 
لازم به ذکر است: دکتر بهرام مبشر کیهان شناس نماینده ی اتحادیه ی اروپا در ناسا در این کنفرانس در مورد آخرین یافته های علمی از آغاز جهان تا آغاز حیات سخنرانی علمی در جمع حاضران در کنفرانس ارائه کرد که با استقبال زیادی از سوی شرکت کنندگان مواجه شد./ع2
برچسب ها: دانشجو ، تحصیل ، مکانیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار