ولايتي در جمع خبرنگاران:

ما سه نفر در ائتلاف سه‌گانه به يکديگر متعهديم/ در چارچوب معاهدات، بر حقوق هسته‌اي خود پافشاري مي‌کنم

عضو ائتلاف سه‌گانه گفت: ما سه نفر به يکديگر متعهديم تا شخصي که بيشترين صلاحيت را براي کسب پست رياست جمهوري دارد انتخاب کنيم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ "علي اکبر ولايتي" در جمع خبرنگاران و در حاشيه مراسم دهمين سالگرد تاسيس خبرگزاري فارس درباره نقش رسانه ها در انتخابات گفت: رسانه ها همواره نقش مهمي در انتخابات داشتند و هرچه زمان مي گذرد اين نقش مهمتر مي‌شود.

وي ادامه داد : در انتخابات پيش رو مهمترين وظيفه رسانه‌ها اين است که واقعيت را به سمع و نظر مردم برساند و زمينه حضور حداکثري براي آنها را فراهم کند تا براي 4 سال يک دولت مردمي داشته باشيم.

ولايتي در پاسخ به باشگاه خبرنگاران  درباره رايزني‌هاي ائتلاف سه گانه با جامعتين اظهار داشت: ما مشورت‌هايي با جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين حوزه علميه قم داشته ايم و اين رايزني‌ها را ادامه خواهيم داد.

اين عضو ائتلاف سه گانه با تاکيد بر اينکه ما نيازمند مشورت با علما و روحانيت هستيم گفت: اين انقلاب در سايه مرجعيت شيعه شکل گرفت و ادامه آن با حضور روحانيت در کنار مردم امکان پذير خواهد بود.

ولايتي ادامه داد: اگر قرار است دولتي روي کار آيد و موفق شود بايد حتما مشورت با روحانيت را در اولويت قرار دهد. 


وي در پاسخ به سوال ديگري در خصوص اينکه ائتلاف سه گانه چه زماني به نتيجه مي‌رسد، گفت : فعلا ائتلاف 2+1 با دقت راه خود را ادامه مي‌دهد و ما سه نفر به يکديگر متعهديم تا شخصي که بيشترين صلاحيت را براي کسب پست رياست جمهوري دارد انتخاب کنيم لذا در اينصورت هرکس رييس جمهور شود بقيه اعضاي ائتلاف و ساير اصولگرايان با وي همکاري خواهند کرد.

مشاور مقام معظم رهبري درباره مذاکرات 1+5 و اينکه کشورهاي غربي پيشنهاد دادند درصورت تعطيلي فردو تحريم صادرات فلزات گرانبها را برخواهند داشت، گفت: جمهوري اسلامي ايران همواره بر حق صلح آميز هسته‌اي خود پافشاري کرده است و اين موضع هميشگي جمهوري اسلامي است؛ بنابراين بر ادامه مذاکرات بر اساس حفظ حقوق جمهوري اسلامي ايران از چارچوب معاهدات تاکيد مي‌کنيم.

 انتهاي پيام/

 

برچسب ها: انتخابات ، اعتلاف ، ولایتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار