48 عنوان برنامه به مناسبت هفته سلامت مردان در منطقه 13 برگزار شد

مشاور اجرائی شهردار منطقه 13گفت : 48 عنوان برنامه با محوریت برنامه های بهداشتی، آموزشی و درمانی ویژه مردان در خانه های سلامت ، مساجد و بوستان های سطح منطقه 13 برگزار شد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، عباس رزاقی  با  اشاره به رویکرد های شهرداری تهرا ن در حساس سازی و تبیین جایگاه فرهنگی سلامت در جامعه اظهار داشت : همزمان با فرارسیدن هفته سلامت مردان ایرانی اداره سلامت منطقه 13 ویزه برنامه های مختلفی را با برگزاری کارگاه های آموزشی ، مشاوره و ایستگاه سلامت از اول تا هشتم اسفند ماه در منطقه به اجرا گذاشت .
 
وی با اشاره به برگزاری کلاس ها آموزشی در خانه ها سلامت منطقه  تصریح کرد : این کارگاه های آموزشی با عنوان اثرات مثبت پایبندی مردان به خانواده، چگونگی کنترل استرس و اضطراب مردان در محیط کار، تغذیه صحیح و پیشگیرانه، تغذیه سلامت روح وروان در سالمندان، پایبندی به روابط خانوادگی، آموزش خود مراقبتی و کنترل استرس،آموزش تغذیه صحیح،راههای پیشگیری از بیماری فصلی،راههای پیشگیری از استرس در زندگی،سلامت مردان و تغذیه سالم،بحران بازنشستگی،خود مراقبتی وتغذیه پیشگیرانه،خود مراقبتی و کنترل استرس،خود مرافبتی وفعالیت بدنی و... برای ارتقاء سطح  دانش مردان در خصوص سلامت  و آگاهی داشتن در مواجهه با بیماری و پیشگیری از امراض لازم برگزار شد.
 
به گفته مشاور اجرائی شهردارمنطقه 13 مشاوره پزشکی  ، چکاپ رایگان سلامتی و همچنین تست فشار خون و قند خون ، سنجش  شنوایی و نوار قلب در خانه های سلامت برگزار شد تا ضمن ایجاد فرهنگ توجه به سلامتی قبل از بیماری، پیشگیری اولیه و تشخیص زودرس بیماری های در مردان صورت بگیرد.  
 
عباس رزاقی  گفت :  همچنین فعالیت جسمانی برای شادمانی فردی و اجتماعی  با پیش بینی اردو های تفریحی و مسابقات ورزشی ، در هفته ملی سلامت مردان ایرانی اجرا و  مدنظر قرار گرفت.
 
وی یاد آور شد : به منظور افزایش دسترسی مردان به اطلاعات و آگاهی های لازم در خصوص سلامت با پخش بروشور و همچنین نصب  پوستر اقدامات لازم صورت گرفت. /ل
برچسب ها: مناسبت ، هفته ، سلامت ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار