کشف موادمحترقه از 15 واحد صنفي در اسفراين

ماموران انتظامي اسفراين استان خراسان شمالي امروز طي يک عمليات غافلگيرانه موفق شدند تعداد 654 عدد انواع مواد محترقه را از 15 واحد صنفي کشف کنند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسين بدري"با اعلام اين خبر افزود:در راستاي اجراي طرح برخورد با فروشندگان مواد محترقه و همچنين در پي گزارشات مردمي مبني بر توزيع مواد محترقه در سطح شهرستان اسفراين ، بلافاصله ماموران جهت بررسي موضوع وارد عمل شدند. 
فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين تصريح کرد: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي و ماموران دايره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي در بازرسي از 15 واحد صنفي تعداد 654 عدد انواع مواد محترقه کپسولي پروانه اي را کشف کردند. 
وي با اشاره به تشديد برخورد با فروشندگان و تهيه كنندگان مواد محترقه خطرناک در سطح شهرستان اسفراين ، اظهار داشت: همه ساله با نزديک شدن به روزهاي آخر سال احتمال خطر استفاده از مواد محترقه متصور بوده كه والدين بايد از هم اكنون مراقب فرزندان خود باشند و از خطرهاي ترقه آنان را آشكار كنند.
"بدري" ضمن تقدير از شهروندان در خصوص همكاري با پليس ، گفت: همشهريان مي توانند به منظور جلوگيري از خطرات و آسيب هاي ناشي از بكارگيري مواد محترقه و آتش زا، در صورت مشاهده عاملان توليد يا توزيع ، مراتب را سريعاً از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، محترقه ، صنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.