دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز ثمره خون شهدا را در اضمحلال دشمنان فرامنطقه‌ای و منطقه‌ای اسلام و همچنین پیروزی مقاومت اسلامی از جمله در فلسطین و لبنان شاهدیم.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر "یحیی صفوی" دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای منطقه 2 تهران که در مرکز همایش‌های برج میلاد، به همت شهرداری این منطقه برگزار شد، گفت: امروز ثمره خون شهدا را در اضمحلال دشمنان فرامنطقه‌ای و منطقه‌ای اسلام و همچنین پیروزی مقاومت اسلامی از جمله در فلسطین و لبنان شاهدیم. ثمره خون شهدا، ملت‌های اسلامی را قدرت و به آنان عزت بخشیده است.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی دشمنان به اهدافی که دنبال می‌کردند هرگز دست پیدا نکردند و نه‌تنها نتوانستند نظام ایران را از بین ببرند،‌ بلکه باعث نفوذ سیاسی ایران در بسیاری از کشور‌ها نیز شدند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی، باعث تحولات زیادی در سطح جهان شده است، اظهار داشت:

امروز ایران اسلامی به‌عنوان الگوی مقاومت نهضت های آزادی‌بخش جهان و الگوی مقاومت و پایداری ملت‌ها در برابر ستمگران و سلطه‌گران شناخته شده است و خیزش‌های اسلامی در اقصی‌نقاط جهان وام‌دار امام بزرگوارانقلاب و ملت ما هستند.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی، سیاستمداران و ظالمان و زورگویان جهان از سرنوشت صدام و حامیان آن، درس عبرت بگیرند.

صفوی افزود: امروز در عراق به برکت مجاهدت مسلمانان و رهبری مراجع عالیقدر، نظام پارلمانی و دموکراسی و نظامی اسلامی حاکم شده است در حالی‌که آمریکا با اشغال عراق تلاش کرد ایران را با توطئه‌های مختلف تحت فشار قرار دهد اما سرنوشت، جز ذلت چیز دیگری برایش رقم نزد.

وی یادآورد شد: بر اساس اسناد راهبردی امنیت ملی آمریکا تصریح شده که آمریکا دیگر جنگی مانند عراق و افغانستان را تکرار نخواهد کرد.

صفوی در پایان گفت: سیاستمداران جهانی و زورگویان و ظالمان بهتر است از سرنوشت جنگ تحمیلی عبرت بگیرند و به عاقبت صدام، مبارک و دیگر دیکتاتورها نگاه کنند و ببینند چگونه حمایت از دیکتاتورها و مقابله با اسلام سرنوشتشان را به خواری تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار