کارگردان "شیش و بش":

خانه سینما در زیر سایه جمهوری اسلامی دیگر تخطی نمی‌کند/ خوش بین به این نهاد نیستم

بهمن گودرزي در خصوص پسوند خانه سینما، گفت: زیر سایه پرچم ایران بودن شاید جلوی تخطی کردن را بگیرد و خانه سینما با این پسوند به غیر از پاتوق فرهنگی به فعالیت صنفی خود بپردازد.

 بهمن گودرزی، کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص بازگشایی مجدد خانه سینما گفت: تلاش برای بستن و یا بازگشایی خانه سینما مسئله اصلی نیست بلکه دعوا بر سر دستیابی به قدرت است که تنها منفعت اعضا و حتی عضو ساده آن قرار گرفتن در دود این آتش خواهد بود.
وی ادامه داد: در چند سال فعالیت خانه سینما متشکل از گروه خاصی بوده که امتیازات این نهاد را میان خود تقسیم کردند و محلی را برای پاتوق های خود قرار دادند.
گودرزی با اشاره به راه اندازی گروهی برای تعطیلی خانه سینما عنوان کرد: گروهی نیز که از این منافع بی بهره بودند تلاش کردند تا جلوی فعالیت خانه سینما را بگیرند.
وی ادامه داد: به بازگشایی خانه سینما و اتفاق های رخ داده در آن خوش بین نیستم زيرا در مدت فعالیت هیچ سودی برای ما نداشت.
گودرزی در خصوص بازگشت اعضاي سابق خانه سینما اظهار داشت: اعضای سابق آدم های پوست کلفتی هستند که در زمان شلوغی با رفتن از خانه سینما به حوزه هنری رفتند و اکنون در حوزه هنری با دامن زدن به اختلافات باعث عقب ماندگی سینما و سکته تولیدات شدند.
کارگردان "شیش و بش" در ادامه در خصوص پسوند خانه سینما، افزود: زیر سایه پرچم ایران بودن شاید جلوی تخطی کردن را بگیرد و خانه سینما با این پسوند به غیر از پاتوق فرهنگی به فعالیت صنفی خود بپردازد.
گودرزی خاطرنشان کرد: با اینکه نسبت به بازگشایی خانه سینما خوش بین نیستم اما امیدوارم جوزانی به عنوان میانجی گر و پیشکسوت سینما به دنبال منافع سینما باشد تا این کشتی به سلامت به ساحل برسد. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار