شناخت منطقه‌ای صادراتی بیش از پیش به بهبود صادرات کالا کمک می‌کند به طوریکه این بازارها با اطلاع از آن تحقق می‌یابد.

خاکی فعال اقتصادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه رفتار بین‌المللی بدون شناخت امکانپذیر نیست افزود: شناخت اولیه از منطقه در صادرات محصولات خاص کافی نیست.
خاکی تصریح کرد: صادرات در بسیاری از موارد بدون شناخت از بازارهای هدف صورت می‌گیرد.
این فعال اقتصادی اظهار داشت: بحث ترغیب طرف خارجی کمتر از سوی صادر کننده‌ها صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: در صادرات برند و محصولات شناخته شده اطلاعات دقیق از بازار نقش موثرتری در حضور پررنگ‌تر دارد.
این فعال اقتصادی در پایان خاطر نشان کرد: از دست دادن بازار صادراتی در اثر نشناختن بازار اتفاقی است که دیر یا زود برای صادرکننده‌های بدون شناخت اتفاق می‌افتد./ک
برچسب ها: صادرات ، کالا ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار