سنندج/

پایان جشنواره منطقه‌ای وبلاگ‌نویسی با معرفی نفرات برتر

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان كردستان از معرفی نفرات برگزيده جشنواره منطقه‌ای وبلاگ‌نويسی با محوريت قرآن كريم و انقلاب اسلامی ويژه دهه فجر در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، با اشاره به اينكه 30 وبلاگ به بخش داوری جشنواره وبلاگ‌نويسی با محوريت قرآن و انقلاب اسلامی راه يافت، گفت: در اين جشنواره، جمال مصطفايی از سنندج، امير قدمی از بيجار و مهدی شعبان از بروجرد عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: با توجه به استفاده گسترده جامعه به‌ويژه جوانان از فضای مجازی و ضرورت انجام فعاليت‌های فرهنگی ـ قرآنی در اين فضا، مسابقه وبلاگ‌نويسی طراحی شد.
آوج هدف از برگزاری اين مسابقه را ايجاد فضای قرآنی در جامعه در ‌دهه فجر، رويكرد همه ‌جانبه به قرآن به‌عنوان كتاب انقلاب اسلامی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی از رهگذر نهادينه‌ كردن فعاليت‌های قرآنی در جامعه دانست.
وی با اشاره به شرايط شركت در جشنواره، اعلام كرد: وبلاگ‌های شركت‌كننده جديد بوده و علاقه‌مندان تا 18 بهمن‌ماه فرصت داشتند تا نسبت به راه‌اندازی وبلاگ خود و ارسال آدرس وبلاگ به دبيرخانه جشنواره اقدام كنند.
آوج افزود: متقاضیانی از شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز،لنگرود، ابهر، کنگاور، بروجرد، بابل، بیجار و سنندج در این دوره از جشنواره شرکت داشتند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان كردستان همچنین گفت: وبلاگ‌ها در سه بخش طراحی، محتوایی و عنوان، مورد ارزیابی قرار گرفتند.
گفتنی است، حجت الاسلام محسن منتشلو به عنوان کارشناس مذهبی در بخش محتوا، مهندس کریمی به عنوان کارشناس کامپیوتر در بخش طراحی و صلاح زارعی کارشناس فرهنگی در بخش عنوان، کار داوری جشنواره وبلاگ نویسی غرب کشور را برعهده داشتند./ع
برچسب ها: وبلاگ ، پایان ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.