جعفريان به باشگاه خبرنگاران خبر داد

اجراي برنامه‌هاي بلندمدت براي تحقق شعار سال 91

مسئول بسیج دانشجويي دانشگاه شریف گفت: برنامه‌های بلند مدتی را با محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در دستور کار قرار داده‌ايم که اميدواريم طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در 3 تا 4 سال آینده شاهد به ثمرنشستن آن باشیم.

"حمید‌رضا جعفریان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در سال 91 گفت: ايجاد حلقه‌هاي مطالعاتي در مرکز مطالعات اقتصادی دانشگاه به‌منظور ارائه راهکار براي مقابله با مشکلات اقتصادی از برنامه‌هايي بود که از سوي بسيج دانشجويي صورت گرفت.
 
وی با اشاره به برگزاري همایش‌های عمومی با موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: برنامه‌های بلند مدتی را با محوریت اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در دستور کار قرار داده‌ايم که اميدواريم طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته در 3 تا 4 سال آینده شاهد به ثمرنشستن آن باشیم.
 
جعفریان تاکيد کرد: نشست‌هاي مختلفي را نيز پيرامون فضاي انتخابات و مسائل روز با حضور فعالان سياسي برگزار کرديم که دانشجويان در آن به طرح پرسش‌ و گفتگو پرداختند.
 
مسئول بسيج دانشگاه شريف با بيان اينکه در زمینه نشریات و پانل اطلاع رسانی بیشترین فعالیت را داشتیم، تصريح کرد: همچنين در زمينه انتخابات آتي برنامه‌هایي را در لیست فعاليت‌هاي خود داريم که امیدواریم مخاطبین خود را در بین دانشجویان به‌دست آورد.
 
وی با اشاره به فعالیت‌های سیاسی بسیج دانشجویی بیان داشت: طرح مناظره و دعوت از کاندیداها به‌منظور ارائه برنامه‌هاي انتخاباتي به دانشجويان و حضور آنان در نشست‌های پرسش و پاسخ دانشجويي را نيز در دستور کار داريم.
 
جعفریان در خاتمه با جمع‌بندی فعالیت‌های یک‌ساله بسیج دانشجویی دانشگاه شریف گفت: ما در سال 91 با ایده‌آل‌های خود فاصله داشتیم، اما به اندازه توان تلاش کردیم و اميدواريم در آینده به این مهم دست يابيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بسیج ، جعفریان ، شریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار