آخرین کتاب از مجموعه چهارجلدی حماسه‌ي کرپسلی

آخرین کتاب از مجموعه داستان چهارجلدی "حماسه‌ي کرپسلی" نوشته "دارن شان" نویسنده مشهور ایرلندی با ترجمه فرزانه کریمی از سوی انتشارات قدیانی منتشر شده و دراختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، " برادر تا پای مرگ" عنوان این کتاب است که تنها چند روز از زمان انتشارش  می گذرد. کتابی که با انتشار آن مجموعه داستان حماسه‌ي کرپسلی به پایان رسید.  
" تولد یک قاتل"، جلد نخست این رمان چهارجلدی سال گذشته و" دریای خون" جلد دوم آن هم چندی پیش در اختیارعلاقه‌مندان قرار گرفت.  سومین جلد ازحماسه کرپسلی هم کمتر از 2 هفته قبل با نام  " قصر مردگان" منتشر شد.
گفتنی است که " بردار تا پای مرگ" هم مانند دیگر کتاب‌های این مجموعه در ژانر وحشت و در فضایی فانتزی نوشته و روانه بازار نشر شده و شخصیت اصلی آن هم مانند جلدهای قبلی همچنان "لارتن کرپسلی" است.  
در بخشی از این کتاب آمده : «دنیا به سرعت تغییر می کرد. برای لارتن کنار آمدن با اختراعات جدید، لباس‌ها، موسیقی نو و ضرب‌آهنگ تند زندگی مشکل بود. اما او نمی‌توانست به خلوت دنیای شب پناه برده و از این همه هیاهو فاصله بگیرد. شبح سرخ پوش قسم خورده بود که انتقام عزیزی را بگیرد و حتی یک لحظه از هدفش غافل نمی‌شد. با این وجود هرگز گمان نمی کرد که رسیدن به این هدف چه دردی برایش به ارمغان می آورد...»
"برادر تا پای مرگ"  نوشته" دارن شان" با ترجمه‌ي فرزانه کریمی در 296 صفحه،  در تیراژ 2 هزار و 200 نسخه  از سوی انتشارات قدیانی منتشر شده و با قیمت 9 هزار و500 تومان دراختیار علاقه‌مندان به رمان‌های نوشته شده در   قالب ژانر وحشت جای گرفته است.
گفتني است؛ علاقه‌مندان براي كسب اطلاعات بيشتر از تازه‌هاي نشر اين مؤسسه مي توانند به آدرس اينترنتي  www. ghadyani.org مراجعه كنند./ص

برچسب ها: کتاب ، چهارجلدی ، نویسنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار