اسناد خود را به راحتي پيدا کنيد!

يكي از مشكلاتي كه بسياري از كاربران پس از بايگاني اسناد متني خود با آن مواجه مي‌شوند، پيدا‌كردن نسخه ديجيتال (فايل ذخيره‌شده روي رايانه) سند موردنظر است.

به گزارش خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران ؛بروز اين مشكل ممكن است ساعت‌ها وقت شما را تلف كند، اما اگر بتوانيد هنگام تهيه نسخه چاپي از فايل‌هايتان، نام و محل ذخيره‌سازي آنها روي هارد‌ديسك رايانه را نيز به نسخه چاپي اضافه كنيد، هرگاه نسخه چاپي را در اختيار داشته باشيد به نسخه ديجيتال نيز براحتي دسترسي خواهيد يافت. براي انجام اين كار مراحل زير را دنبال كنيد. 

1ـ نخست فايل متني موردنظرتان را در نرم‌افزار Word فراخواني كنيد.

2ـ از ريبون بالاي نرم‌افزار، تب Insert را برگزينيد و با توجه به سليقه خودتان يكي از حالت‌هاي موجود در بخش Header & Footer را انتخاب كنيد.




3ـ پس از فعال‌شدن Header & Footer به بخش Text از همان تب مراجعه و روي گزينه Quick Parts كليك كنيد.




4ـ از منوي به‌نمايش درآمده روي گزينه Field كليك كنيد.




5- از ميان گزينه‌هاي موجود در ستون سمت چپ، گزينه FileName را انتخاب كرده و پس از آن از بخش سمت راست، علامت چك‌مارك كنار عبارت Add path to Filename را فعال كنيد.




6ـ در نهايت روي گزينه OK كليك كرده، مشاهده مي‌كنيد كه نام و محل ذخيره‌سازي فايل مربوط روي هارد‌ديسك رايانه به‌طور خودكار در بخش انتخابي شما تايپ‌شده است./ع2

برچسب ها: فایل ، نرم افزار ، ذخیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار