محتشمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تشكيل تيم مذاكره كننده 4 نفره در جبهه اصلاح‌طلبان/احتمال برگزاري كنگره در 30 فروردين

سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان گفت: تيمي براي مذاكره با كانديداهاي اصلاح‌طلب متشكل از محمد جواد حق‌شناس، مجيد محتشمي، مجيد بهمن‌زاده و جمشيد ايراني در جبهه اصلاح‌طلبان تشكيل شده است.

"مجيد محتشمي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جزئيات جلسه شب گذشته جبهه اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: پس از بحث و بررسي‌‌هاي فراوان پيرامون مسائل عمومي كشور و كانديداهاي انتخاباتي در شوراي مركزي جبهه اصلاح‌طلبان تصميم گرفتيم تا از ميان كانديداهايي كه به صورت تلويحي و يا بعضا رسمي از ناحيه ما اعلام كانديداتوري كرده‌اند، 4 گزينه را كه سوابق انقلابي، اجرايي و سياسي مطلوبي دارند، به عنوان گزينه‌هايي كه مي‌توان روي آن كار كرد، انتخاب كنيم.

وي كواكبيان، جهانگيري، كمالي و عارف را اضلاع اين 4 ضلعي عنوان كرد و ادامه داد: اگر افراد ديگري هم از ميان اصلاح‌طلبان در آينده اعلام كانديداتوري كنند راه براي ورود آنان به دايره اين 4 ضلعي باز است.

سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان در پاسخ به اينكه چندي پيش خاتمي به عنوان كانديداي جبهه اصلاحطلبان اعلام شد آيا وي به اين جبهه پاسخ منفي داده است كه افراد ديگري را به عنوان كانديدا جبهه اصلاح‌طلبان معرفي كرده‌ايد؟ تصريح كرد: تاكنون پاسخي از خاتمي درباره كانديداتوري‌اش داده نشده است و عملا تا انتخابات نيز زمان كمي باقي مانده است بنابراين تاخير در اعلام كانديداها زمينه شكست آنان را فراهم مي‌كند.

وي افزود: بنابراين تصميم گرفتيم تا از كانديداها دعوت كنيم كه در عرصه حضور داشته باشند و برنامه‌هاي خود را ارائه كنند.

محتشمي از تشكيل تيمي براي مذاكره با كانديداهاي اصلاح طلبان متشكل از محمد جواد حق‌شناس، مجيد محتشمي، مجيد بهمن‌زاده و جمشيد ايراني خبر داد و گفت: اين تيم مذاكرات اوليه را با كانديداها انجام مي‌دهد.

سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان به رصد شدن برنامه‌ها و رفتارهاي كانديداها اصلاح‌طلب توسط اين تيم اشاره كرد و درباره كنگره جبهه اصلاح‌طلبان گفت: برخي اعضا پيشنهاد كردند تا كنگره 30 فروريدن برگزار شود و اخبار قطعي در آينده اعلام خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار