آل اسحاق در همایش جبهه پيروان خط امام و رهبري عنوان کرد

شکل گيري طرح جنگ علنی در حوزه اقتصاد علیه جمهوری اسلامی ایران

کاندیدای منتخب حزب موتلفه اسلامي گفت: طرح جنگ علنی با وجود وحدت نظر در حوزه اقتصاد جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است چرا که جهان این نظام را تهدید اول خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "یحیی آل‌اسحاق" در همایش سراسری جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اکنون در شرایط ویژه منطقه‌ای، جهانی و داخلی قرار دارد و این شرایط ویژه ماموریت ویژه‌ای را می‌طلبد. 
 
کاندیدای منتخب حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: اگر این ماموریت ویژه درست شناخته نشود و تحلیل‌ها نسبت به آنچه در جهان می‌گذرد درست صورت نگیرد هر طرح و برنامه‌ای محکوم به شکست است. 
 
وی با بیان اینکه جهان براساس یک سیستم مهندسی اداره می‌شود، تصریح کرد: این سیستم ارکان خاص خود را دارد و جهان امروز در حال تحول و تغییر است. 
 
آل‌اسحاق با توجه به شرایط منطقه خاورمیانه اظهار داشت: اکنون در این منطقه بن‌علی، مبارک و قذافی نیستند و چیز دیگری در منطقه خاورمیانه‌ در حال شکل‌گیری است؛ در حال حاضر طراحان جهان در منطقه خاورمیانه که قلب جهان است به دنبال راهکاری برای دستیابی به اهداف مورد نظر خود می‌گردند. 
 
کاندیدای منتخب حزب موتلفه اسلامي اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه تاثیرگذار و فعال است و حرف اول را می‌زند؛ در این شرایط ما باید مشخص کنیم که در این منطقه به دنبال چه هستیم.
 
وی افزود: با وجود گذشت بیش از 34 سال از تاریخ انقلاب اسلامی اکنون اتفاقات زیادی در حوزه‌های اقتصاد، سیاست و فرهنگ در کشور ما در حال وقوع است. 
 
آل‌ اسحاق گفت: جمعی که در این شرایط می‌خواهد با توجه به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مسئولیت اداره کشور را قبول کند باید اقتضائات را بشناسد و آنها را ساماندهی کند. 
 
کاندیدای منتخب حزب موتلفه اسلامي با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره ساماندهی امور اظهار داشت: ایشان مولفه‌های ساماندهی امور را برنامه‌ریزی، علم و تجربه بیان کرده‌اند، از این رو گروه‌ها برای اینکه بتوانند موفق شوند باید برنامه و تیم مشخص تعیین کنند تا از طریق انسجام و هماهنگی به اهداف انقلاب دست یابند. 
 
وی اضافه کرد: آنچه که امروز در کشور می‌گذرد برآیند دو نیروی داخلی و خارجی است ما برای اداره کشور باید تهدیدها را به خوبی بشناسیم، عمده‌ترین تهدید از سوی خارج حوزه اقتصاد است.
 
آل اسحاق با بیان اینکه طرح جنگ علنی با وجود وحدت نظر در جهان در حوزه اقتصاد ایران شکل گرفته است، ادامه داد: جهان جمهوری اسلامی ایران را تهدید اول خود می‌داند و در مقطع فعلی با توسل به جنگ اقتصادی می‌خواهد این تهدید را از بین ببرد.
 
کاندیدای منتخب حزب موتلفه اسلامي گفت: 25 صفحه از بودجه دفاعی آمریکا مربوط به ایران است و این موضوع مشخص می‌کند که عمده‌ترین نگرانی آنها ایران است. 
 
وی با تاکید بر فرصت‌های منطقه خاورمیانه بیان کرد: هر گروهی که می‌خواهد در این شرایط اداره کشور را بر عهده بگیرد باید حوزه اقتصاد را در اولویت خود قرار دهد، اصولگرایان این توانایی را دارند تا علی‌رغم محدودیت‌ها از عهده مشکلات کشور برآیند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اسحاق ، طرح ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار