نقوي‌حسيني در صحن علني:

جدايي ري از تهران يک دعواي سياسي است/ مجلس نبايد وارد مناظره دولت و شهردار تهران شود

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با انتقاد از مطرح‌شدن جدايي ري از تهران در مجلس گفت: اين موضوع يک دعواي سياسي بوده و مجلس نبايد وارد مناظره دولت و شهردار تهران شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران سيدحسين نقوي حسيني نماينده مردم ورامين در جلسه علني امروز (يکشنبه 27 اسفند ماه) ضمن مخالفت با طرح اصلاح موادي از قانون تشکيلات، وظايف انتخابات شوراي اسلامي شهر و انتخاب شهرداران گفت: در این طرح بحث منازعه شهرداری و دولت مطرح شده است که کار درستی نیست.

سخنگوي کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در ادامه افزود: نبايد مناظره دولت و شهردار تهران در خصوص جدايي ري از تهران به مجلس کشيده شود.

وي تصريح کرد: کشاندن موضوع بين دولت و شهردار تهران سواي اين که چه کسي شهردار و چه کسي دولت است به مجلس کار درستي نبوده و نبايد نمايندگان در مقابل مجلس قرار گيرند.

نقوي حسيني خاطر نشان کرد: ما مي‌دانيم که اين موضوع يک دعواي سياسي است و بايد پرسيد كه چرا مجلس بايد وارد يک مناظره سياسي شود.

وي همچنين احتساب سابقه يک دوره از شوراي اسلامي به عنوان معادل يک مقطع تحصيلي را غيرضروري دانست و گفت: نبايد چنين موضوعي مطرح شود و هيچ لزومي براي طرح چنين بحثي وجود ندارد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، تهران ، کمیسیون ، ری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار