استقرار 52 اورژانس بین جاده ای و پیش بیمارستانی در استان هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس گفت: دانشگاه آمادگی کاملی در قالب بیش از 52 اورژانس بین جاده ای و پیش بیمارستانی جهت ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارد.

محمد شکاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان این که هرمزگان آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به مسافران را دارد گفت: از مهمانان و مسافرانی که جهت گذراندن تعطیلات به هرمزگان و جزایر قشم و کیش وارد می شوند یک آمادگی دانشگاهی در قالب بیش از 52 اورژانس بین جاده ای و پیش بیمارستانی ارائه خدمات می کنیم.

وی همچنین از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس جهت ارائه خدمت به مسافران در جزایر قشم و کیش و سایر جزایر خبر داد.

وی تصریح کرد: بر مسائل بهداشتی در قالب کمپ بهداشت محیط نظارت خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابراین بر اماکن و همه ی مراکز تهیه و توزیع غذا و رستوران های بین جاده ای نظارت کامل خواهیم داشت تا در این مورد مشکلی برای مسافران پیش نیاید.

وی عنوان کرد: از تاریخ 91.12.26  تا 92.1.17 کارهای بازرسی را جهت هر چه بهتر انجام شدن این خدمات خواهیم داشت.

وی در خصوص جزیره قشم، گفت: این نظارت در جزیره قشم بیشتر و بازرسی ها مرتب تر خواهد بود.

شکاری ادامه داد: در جزیره قشم از مراکز تهیه مواد غذایی گرفته تا تمام مکان هایی که مهمانان برای بازدید به آن جا می روند نظارت خواهد شد.

وی در مورد نحوه ارائه شکایات مسافران از مشکلات، اذعان داشت: مهمانان می توانند از طریق شماره تماس 22226666 ( مرکز بهداشت هرمزگان) شکایات و انتقادات خود را با کارشناس های محیط به صورت 24 ساعته ارائه نمایند.

وی با بیان این که پیش بینی شده است که 5 میلیون مسافر در عید امسال به هرمزگان مراجعه خواهند کرد گفت: تمام اورژانس ها به طور 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند و هیچ کمبود و مشکلی در خدمات درمان و بهداشتی استان نداریم.

وی ادامه داد: هم چنین یک دستگاه اتوبوس اورژانس با 12 تخت بیمارستانی و آمبولانس هوایی به مدت 7 روز به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

شکاری در پایان عنوان کرد: تغییرات جوی در هرمزگان به سمتی نیست که مسافران دچار آسیب سلامتی شوند./ح
برچسب ها: اورژانس ، نوروز ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار