پورمحمدي در پيام نوروزي:

قانون‌مداري، نظم، نظارت و مبارزه با فساد از مطالبات اصلي مردم است

رئيس سازمان بازرسي كشور در پيام نوروزي به مناسبت حلول سال 1392 ضمن تبريك سال نو، بر قانون‌مداري، نظم، نظارت و مبارزه با فساد كه از مطالبات اصلي مردم است، تأكيد كرد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني سازمان بازرسي كل كشور ، حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي در پيام نوروزي به مناسبت حلول سال 1392 ضمن تبريك سال نو، بر قانون‌مداري، نظم، نظارت و مبارزه با فساد كه از مطالبات اصلي مردم است، تأكيد كرد.

متن پيام رئيس سازمان بازرسي كل كشور در ادامه مي‌آيد:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبّر الليل والنهار، يا محول الحول والاحوال، حوّل حالنا الي احسن الحال

ستايش و سپاس خداي را كه بهار آفريد و دوستان و ياران خود را از ساكنان ديار بهار برگزيد.

بهار خوبي و زيبائي، طراوت و شادابي را به شما همكاران عزيز و خانواده محترمتان و همه مردم شريف ايرانِ اسلام، ولايت، عشق، سرافرازي، حماسه و اقتدار تبريك مي‌گويم.

سالي كه پشت سرگذاشتيم پر از فراز و فرود، كاميابي و دغدغه، اميد و دلهره بود كه با حضور آگاهانه و هوشمندانه در هنگامه 22 بهمن، عبوري موفق و شكوهمند داشت و انتظار مي‌بريم كه ملت بزرگ ما در رزمگاه 24 خرداد با ايفاي نقشي ماندگار، چرخه زندگي خود را در بزرگراه سعادت، عزّت و پيشرفت قرار دهد.

بي‌ترديد قانون‌مداري، نظم، نظارت و مبارزه با فساد از مطالبات اصلي مردم است كه بايستي پاسخي در خور يابد و سازمان بازرسي، نقشي محوري و بنيادين در اين مسير دارد كه اميدوارم همكاران عزيز با تلاش بيشتر و همت والاتر و بكارگيري روشهاي متنوع اين خواسته را عملي سازند.

از خداوند منان روزگاري نيك و فرجامي كامياب براي همه آرزو مي‌كنم و از پيشگاه مبارك عصاره همه خوبيها حضرت بقيةالله الاعظم ارواحنا فداه مسئلت دارم همه ما را از نظر لطف و عنايت و دعاي خير سيراب فرمايند. با آرزوي بهروزي و پايداري ملت شريف ايران و آرزوي سلامت و سربلندي رهبر معظم انقلاب اسلامي.
مصطفي پورمحمدي
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار