شهرکرد/ پیام نماینده ولی فقیه به مناسبت عید نوروز:

طبیعت نوروز طراوت و شادابی است

حجت الاسلام محمدعلی نكونام؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، در پیامی فرارسیدن سال 1392 را تبریك گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در این پیام آمده است: با فرا رسیدن نوروز، احساس گذر یكسال بر زندگی، دل های آگاه را به خود مشغول كرده و به فكر فرو می برد كه یكسال از داده های الهی از دست رفت و یكسال به پایان خط نزدیك ، خطی كه همانند قبل و بعد نوروز مرگ است و حیات، خطی كه همانند برگ پاییز بر خاك خواهد نشست و همانند سرسبزی بهار از خاك خواهد جست، آری نوروز سراسر، دانش است و بینش، نوروز سراسر، شعر است و شعور، نوروز یكپارچه تأمل است و بیداری، نوروز همه اش جنب و جوش است برای یك مقصد، برای یك قلّه، آنان كه دل از غیر رستند و به یار پیوستند مقصد و قله نوروز را جز شكوفه های توحید ندیدند و هرگز در سرسبزی شاخ و برگ و زمین نماندند كه سرسبزی دل را و سرسبزی جان را اصل دانستند و خار و خس رذیلتها را از خود زدودند و در پی طراوت بهاری به خود بخشیدن با تمام توان و امكان كوشیدند.

در ادامه پیام امام جمعه شهركرد، آمده است: از لفّاظی ها كه بگذریم، طبیعت نوروز طراوت و شادابی است، همه این زیباییهای دل نواز را به شما تبریك می گویم. دل و كامتان همیشه شیرین و شاداب باد، استان چهارمحال و بختیاری با زیبایی های كوه و در و دشتش ، و با زیباییهای قوم و قبیله و فرهنگش، و با زیباییهای ایمان و آداب و رسومش ، و با زیباییهای مهر و صفا و مهمان داریش، مهیای پذیرایی گردشگران نوروزی است. این استان دلاور خیز كه تیپ و سپاه و بسیجیش به نام نامی قمر بنی هاشم مزیّن است رشادت و جوانمردی، و پایداری و بصیرت را از سرباز سرفراز و قهرمان كربلا آموخته و غیرتمندانه از ارزش های والای اسلام عزیز دفاع می كند و در نوروز و غیر نوروز آنچه به آن می اندیشد بهاری كردن جان هاست با آغوشی باز به استقبال نوروز و مسافران نوروزی می رود و خود را مهیا می كند تا در بهار طبیعت رذالت ها و لجن زارهای آلوده را از جای جای استان دور نگه داشته و با زیبایی های طاعت و بندگی طراوت زمین و اهل آن را افزایش دهد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در ادامه پیام خود می افزاید: این استان مردان و زنانش، جوانان و پیرانش، دانش آموز و دانشجویانش، اداری و بازاریانش، روحانی و فرهنگیانش، كشاورز و صنعت گرانش ، كارگر و باغدارانش، چوپان و گله دارانش، عشایر و چادر نشینانش، شهری و روستاییانش، بازرگان و طبقات گوناگونش، همه و همه بسیجیانی لبیك گو بر امام و رهبرند، همه وهمه طاغوت ستیز و دشمن شكنند، همه و همه شهید پرور و ولایت مدارند، رویش طبیعت و نوروز برای اهالی این استان رویش ایمان و توحید و تقوی است، شیطان وشیاطین، در بند اراده های پولادین مردان و زنان این استان خواهند بود.

در پایان پیام حجت الاسلام نكونام به مناسبت فرا رسیدن سال 1392 آمده است: اینجانب بار دیگر رویش زیبایی های بهار و طبیعت را به همه هم استانی های خوب و به همه مسافران نوروزی به این استان و به همه هموطنان عزیز تبریك می گویم و از خدای متعال و آفریننده همه زیبائیها مسألت دارم كه توفیقمان دهد رفیقش باشیم و با زیبایی های آفرینش خشونت نورزیم و در همه روابط و رفت و آمدها و نشست و برخاست ها مهر و محبت و عطوفت بر ما حاكم باشد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.