ساخت کشتی کنار خیابان +عکس

"تام سوکانن" فردی است که برای از بین بردن افسردگی اش از فنلاند به کانادا سفر کرد تا یک کشتی در کنار خیابان بسازد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کشتی سازی صنعتی است که بسیاری از کشورها به آن مشغول هستند ولی یک فرد کانادایی به نام "تام سوکانن" یک کشتی در میان خانه اش و در کنار خیابان ساخته است.

افرادی که از خیابان های منطقه "ساکاتچون" کانادا گذر می کنند با صحنه عجیبی روبرو می شوند چرا که ناگهان به یک کشتی برخورد می کنند و به امید روزی که بتواند به فنلاند بازگردد آن را ساخته است.



او در گذشته و در سن 20 سالگی به عنوان یک متخصص کشتی سازی وارد شرکت های فنلاندی شد و پس از چند سال دچار افسردگی شدید شد و به کانادا سفر کرد تا شاید بتواند این مشکل را رفع کند.

او همچنین به خاطر این مشکل شروع به ساخت یک کشتی کرد که البته با تخصصی که داشت کار چندان سختی برای او نبود. او شروع به ساخت خانه و کشتی خود کرد.



او در طول این مدت مشکلات بسیاری داشتند و تمام سرمایه زندگی اش را صرف خانه خود کرد به طوری که در انتهای کار او حتی پول برای غذا خوردن نداشت ولی خانه را ساخته بود.

تام پس از مدتی که این خانه را ساخت از دنیا رفت ولی میراث جالبش را برای اقرادی که از این منطقه می گذرند به جا گذشت تا به یکی از نقاط عجیب کانادا تبدیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
oiecjvyb
۲۲:۳۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۲
20
آخرین اخبار