نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

ساعت های فانتزی و متفاوت - آندروید



مجموعه Clock Widget شامل بیش از ۶۰ نوع ویجت متنوع از سایت است. این ویجت‌ها جدای از نشان دادن ساعت قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا و وضعیت باتری را نیز دارا هستند. همچنین این ویجت‌ها در ۸ سایز گوناگون هستند که بسته به فضای صفحه موبایل اندرویدی خود می‌توانید سایز آن‌ها را انتخاب کنید. از قابلیت‌های خوب این ویجت‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم نمایید که با زدن بر روی ویجت هر برنامه‌ای که شما می خواهید باز شود. در این مجموعه ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال، متنی، مینیمالیست و… موجود است.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

مرورگر اینترنت - سیمبیان



Mini Browser Mobile عنوان یک مرورگر ساده و درعین حال قدرتمند برای گوشی های نوکیا سیمبیان ۳ و همچنین سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که با استفاده از این برنامه می توانید از امکانات و سرعت بیشتری در هنگام وبگردی بهره ببرید . این نسخه PLUS می باشد و دارای برتری های نسبت به سایر نسخه های این مرورگر است که ویژگی هایی همچون پشتیبانی از تب ها ، جستجو و ترجمه ، استفاده از گوگل در نوار آدرس ، پرکردن خودکار فرم های اینترنتی ، سازگاری با کوکی و در این مرورگر قابل مشاهده و استفاده هستند .

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

تست همراه - جاوا



نرم افزار تست همراه ، شامل مجموعه ای از سوالات چهار گزینه ای ( بالغ بر ۴۸۰۰ تست ) به همراه پاسخ آنها در درس های  ریاضی  , معارف , ادبیات و … بوده و  چندین امکان دیگر نیز دارد و گزینه ایی مناسب برای افراد کنکوری است در مواقعی که به  کتاب دسترسی ندارند این نرم افزار به صورت جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی ها کار میکند.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۰ ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
در مورداطلاعات انيميشن هاي جديد مطالبي رادر سايت قراردهيد
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۸:۴۷ ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
سلام ببخشید من یه گوشی سامسونگ لمسی دارم که با جاوا کار میکنه و نرم افزار هایی که میذارید برا گوشی دکمه ای هست و تو گوشی لمسی زیاد نمیشه باهاش کار کرد لطف کنید جاوا برا گوشی لمسی برنامه بریزید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۲:۱۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
س عیدبرشمامبارک باتشکرازنرم افزارهای جدیدتون وخبره های دسته اول وجدید
United States of America
میلاد
۰۱:۲۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
نسخه جار بزارین