مدیرکل بهزیستی استان سمنان:

بهزیستی بدون مراکز غیردولتی موجودیتی ندارد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به فعالیت مطلوب مراکز تخصصی همکار این سازمان گفت: بهزیستی بدون مراکز غیردولتی موجودیتی ندارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، حجت‏الاسلام علی پهلوان صبح امروز در حاشیه بازدید مسئولان بهزیستی استان سمنان از مراکز تحت پوشش این سازمان در شهرستان شاهرود اظهار داشت: مراکز تخصصی غیردولتی که با سازمان بهزیستی همکاری دارند، بدون شک جزو خانواده بزرگ بهزیستی محسوب می‏شوند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات این مراکز در بخش‏های مختلف بسیار محسوس و قابل تقدیر است و در واقع، بهزیستی بدون وجود این مراکز تلاشگر، همراه و متخصص موجودیتی ندارد.

پهلوان، بهزیستی را از بنیاد سازمانی فوق تخصصی توصیف کرد که نیازمند نیروهای متخصص در بخش‏های مختلف است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان واگذاری مراکز مورد نظر بهزیستی به بازنشستگان این سازمان که سال‏ها با جامعه هدف کار کرده‏اند، را از اولویت‏های کاری بهزیستی عنوان کرد.

پهلوان افزود: در صورتی که مؤسسات غیردولتی همکار سازمان بهزیستی ضوابط و قوانین تعریف شده را به درستی انجام دهند، بدون شک شاهد پیشرفت‏های چشمگیری در ارتقای سطح معیشت، فرهنگ و همه جوانب زندگی مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی خواهیم بود.

حجت‏ الاسلام علی پهلوان، مشاور ریاست سازمان و مدیرکل بهزیستی استان سمنان به همراه معاون توانبخشی، معاون امور اجتماعی و مسئول حراست، از شش مرکز تحت نظارت سازمان بازدید و با مسئولان این مراکز گفت‏و‏گو کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در مرکز بیماران روانی قائم حضور یافت و مدیرعامل مرکز ضمن تبریک سال نو، اطلاعاتی را در خصوص این مرکز ارائه داد.

بازدید از مراکز نگهداری از دختران کم‏توان ذهنی سمیه (س)، مجتمع حضرت علی‏اکبر (ع)، سالمندان ثامن‏الأئمه(ع)، شیرخواگاه نور مبین و مراکز نگهداری از پسران و دختران بی‏سرپرست و بدسرپرست امین و آمنه، از دیگر مراکزی بود که مدیرکل بهزیستی استان سمنان از آنها بازدید کرد.

گفتنی است؛ دیدار با سالمندان، اجرای سرود ویژه شهادت حضرت فاطمه (س) توسط معلولان مرکز سمیه و اهدای کارت هدیه به تک تک مجموعه پرسنلی و مددجویان از دیگر برنامه‏های این روز بود.

همچنین مدیرکل بهزیستی استان سمنان و هیئت همراه، در جمع دختران مرکز آمنه حضور یافتند و در ادامه، پای صحبت‏های آنان نشسته و به سئوالاتشان پاسخ دادند.
برچسب ها: شاهرود ، بهزیستی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.