متقی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رمز وحدت در ایجاد مدل و ائتلاف نیست/دغدغه‎‌هایمان را با دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب یکسان کنیم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه صحبت‌های اول فروردین مقام معظم رهبری بار مسئولیت را برای طرفداران و دوستداران نظام چند برابر کرد، گفت: اگر همه در چهارچوبی که رهبری تعریف کرده‌اند حرکت بکنیم هیچ اختلافی پیش نمی‌آید و هیچ بداخلاقی اتفاق نمی‌افتد، این رمز وحدت است.

"مجید متقی‌فر" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره بیانات مقام معظم رهبری در روز اول فروردین ماه 1392 اظهار داشت: بیانات رهبری در این روز کاملا "گفتمانی" بود، این مشی رهبری است و تبعیت از مشی رهبر معظم انقلاب برای یک گروه سیاسی متعهد و پایبند به آرمان‌ها یک فریضه است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید براینکه صحبت‌های اول فروردین مقام معظم رهبری بار مسئولیت را برای طرفداران و دوستداران نظام چند برابر کرد، گفت: نکات ارزشمند و حساسی در سخنرانی مقام معظم رهبری بوده است که باید برجسته شود.

وی در این‌باره تاکید کرد: نباید اشخاص و گروه‌ها از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنند. منافع اشخاص و گروه‌ها نباید در اولویت قرار گیرد و متمایل شدن به سمت افرادی که متصل به مراکز ثروت و قدرت هستند، جفا در حق خون شهدا، آرمان‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

متقی‌فر ادامه داد: اگر همه در چهارچوبی که رهبر معظم انقلاب تعریف کرده‌اند حرکت بکنیم هیچ اختلافی پیش نمی‌آید و هیچ بداخلاقی اتفاق نمی‌افتد، این رمز وحدت است؛ رمز وحدت در ایجاد ائتلاف، مدل و گروه نیست بلکه در توجه به فرمایشات رهبری است.

وی با بیان اینکه تعبیر حماسه برای صحنه نبرد استفاده می‌شود، افزود: همه دنیا با اسلام مخالفند، همه قدرتمندان کمر به نابودی نظام ما بسته‌اند؛ بنابراین دغدغه همه ما باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری تبدیل شود، در این صورت است که دشمن از این اتحاد می‌ترسد، این همان ریسمان الهی است که همه باید به آن چنگ بزنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره دیدار امروز (14 فروردین)جبهه پایداری با آیت الله مصباح یزدی گفت: ما که خدمت ایشان می‌رویم برای دریافت رهنمود است، ایشان مسائل را برای ما تشریح و تحلیل می‌کنند و ما براساس این رهنمودها و رهنمودهای مقام معظم رهبری فعالیت‌های خود را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار