نخستین کنفرانس و نمایشگاه نفت اردیبهشت ماه برگزار می شود

نخستين کنفرانس و نمایشگاه تخصصی صنعت نفت با شعار "تکنولوژی در جهت بهینه سازی استفاده از منابع هیدروکربن" در روزهاي 16 تا 18 اردیبهشت سالجاري برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگاراقتصادي باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه تخصصی نفت با شعار "تکنولوژی در جهت بهینه سازی استفاده از منابع هیدروکربن" و با هدف آشنایی با دستاوردها، تکنولوژی ها و چالش های موجود در صنعت نفت، اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

تبادل یافته های علمی متخصصان، محققان، پژوهشگران، شرکت های فعال در زمینه نفت، گاز و زمین شناسی و همچنین موسسه های علمی پژوهشی داخلی و خارجی به منظور استفاده از فناوری های نوین برای تولید بهینه از منابع قابل برداشت و غیر قابل برداشت و مدیریت تولید از آنها و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی، از اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس اعلام شده است.

کمک به پرورش ایده های نوین در کنار شناسایی فناوری های نوین در صنعت و سرمایه گذاری برای بومی سازی آنها، بررسی و ارزیابی پژوهش های روز و ارائه راهکارهای مفید برای افزایش ضریب برداشت از میادین هیدروکربوری با توجه به برنامه پنجم توسعه، شناسایی پژوهشگران جوان برتر دانشگاه های کشور و ... برخی دیگر از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

برنامه های جانبی و مهم این کنفرانس نیز شامل سخنرانی های کلیدی مدیران و کارشناسان صنعت و دانشگاه، برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی کوتاه مدت، برگزاری میزگردهای تخصصی، جلسات VIP، بازدید از مراکز تحقیقاتی و ژئوتور، برگزاری آزمون پتروکوئیز برای دانشجویان، بانک رزومه، چاپ مقالات درخواستی برای شرکت کنندگان در محل کنفرانس، برگزاری مسابقه ورزشی برای دانشجویان و اهدای جایزه به مقالات برتر دانشجویی است.

در این همایش که با حضور مدیران و کارشناسان صنعت نفت و زمین شناسی، دانشجویان و محققان این عرصه و شرکت ها و نمایندگان انجمن های علمی داخلی و خارجی برگزار می شود، موضوع های مخزن، حفاری و اکتشاف، بهره برداری و زمین شناسی به عنوان محورهای اصلی و علمی مطرح خواهد شد.

برچسب ها: نفت ، کنفرانس ، تخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار