حجت‌الاسلام جلالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

جزئیات دیدار حزب موتلفه با آیت‌الله مصباح/فتاح و جلیلی گفتند مواضع پایداری را قبول داریم

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح گفت: با سعید جلیلی و پرویز فتاح رایزنی‌هایی انجام شده و این دو نفر گفته‌اند که ما مواضع پایداری را قبول داریم و از کاندیدای جبهه پایداری حمایت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره جزئیات دیدار حزب موتلفه اسلامی با آیت‌الله مصباح اظهارداشت: این دیدار بسیار مفصل بود و اعضای حزب مواضع خود را مطرح کردند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح ادامه داد: اعضای حزب موتلفه مباحثی را درباره وحدت اصولگرایان و برنامه‌های خود مطرح و آیت‌الله مصباح نیز حدود یک ساعت سخنرانی کردند.

وی درباره زمان اعلام معرفی کاندیدای جبهه پایداری گفت: بنده در جلسات پایداری حضور نداشتم و از این مسأله اطلاعی ندارم؛ اما گروه‌هایی برای سرکوب کردن جبهه پایداری، تخریب‌هایی را آغاز کرده‌اند و با توجه به این تخریب‌ها باید اندکی احتیاط کرد.

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه نگاه‌ها متوجه کاندیدای جبهه پایداری شده است، افزود: البته این مسأله برای راهگشایی نیست، بلکه برای حمله به جبهه پایداری است تا بتوانند فضا را برای خودشان باز کنند؛ بنابراین ما باید منطقی حرکت کنیم تا نتوانند به اهداف خود برسند.

وی درباره پاره‌ای از اخبار مبنی بر اینکه فتاح کاندیداتوری جبهه پایداری را نپذیرفته است، گفت: با سعید جلیلی و پرویز فتاح رایزنی‌هایی انجام شده و این دو نفر گفته‌اند که ما مواضع پایداری را قبول داریم و از کاندیدای جبهه پایداری حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار