رویدادی طلایی در پایتخت طلایی کشور

هفتمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها، طلا، جواهر، نقره و ساعت اصفهان اول خرداد ماه در پایتخت طلایی کشور یعنی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اصفهان یکم تا چهارم خردادماه میزبان هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهر خواهد بود.

براساس این گزارش در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت طلا ، جواهر و تجهیزات و ابزار طلا سازی از کل کشور در معرض دید قرار خواهد گرفت.

شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان نیز اعلام کرد، ثبت نام در نمایشگاه طلا و جواهراصفهان صرفاٌ از طریق سامانه اینترنتی و با مراجعه به سایت talaexpo.ir امکان پذیر است و بازدید کنندگانی که از طریق این سامانه ثبت نام کرده اند می توانند بطور رایگان از این نمایشگاه بازدید کنند.

قابل ذکر است که ثبت نام در این نمایشگاه از 20 فروردین ماه آغاز شده است.

بنابراین گزارش، امسال برای هر چه  بهتر برگزار کردن نمایشگاه طلا و جواهر در شهر اصفهان، اطلاعات 15 هزار فعال صنفی طلا و جواهر سراسر کشور جمع آوری و از همه آنان برای حضور در نمایشگاه دعوت خواهد شد.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان از یکم تا چهارم خرداد ماه و از ساعت 16 تا 22 برگزار خواهد شد./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار