اردبیل/

جرایم دیركرد تسهیلات زیر 100 میلیون ریال كشاورزان بخشوده شد

استاندار اردبیل با اشاره به بخشودگی جرایم دیر كرد تسهیلات كشاورزی زیر 100 میلیون ریال بر اطلاع رسانی این موضوع به كشاورزان تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه كارگروه توسعه كشاورزی استان اردبیل افزود:جرایم تسهیلات كشاورزی زیر 100 میلیون ریال به مدت پنج سال تقسیط شده و از محل تسهیلات دولتی پرداخت می شود.

وی با بیان اینكه تسهیلاتی از محل صندوق توسعه ملی برای تمامی استان ها درنظر گرفته شده است گفت : بانك ها ی استان در جذب این تسهیلات باید تلاش بیشتری داشته باشند.

استاندار اردبیل اضافه كرد : در این باره لازم است هماهنگی های لازم بین جهاد كشاورزی ، بانك ها و سازمان نظام مهندسی كشاورزی استان انجام گرفته و كارشناسی های لازم انجام شود.

نیکزاد با اشاره به سهمیه 132 میلیارد تومانی تسهیلات طرح های توسعه كشاورزی استان در سال گذشته از پرداخت 70 میلیارد تومان از این میزان خبر داد.

وی افزود: برای 106 میلیارد تومان از این میزان انعقاد قرارداد انجام گرفته و باید تلاش شود تا یكماه آینده تمامی این سهیمه انعقاد قرار داد شده و پرداخت شود.

وی اضافه كرد: تمامی طرح های آب و خاك نیز اعم از احداث استخر ، ایجاد حوضچه پرورش ماهی ، ایجاد خطر انتقال آب و حفر چاه نیز شامل طرح های توسعه ای كشاورزی شده و مشمول تسهیلات توسعه كشاورزی می شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.