حاشيه نگاري باشگاه خبرنگاران از سومين روز ثبت‌نام انتخابات شوراها؛

از حضور دسته جمعي اعضاي شوراي شهر تهران تا ثبت نامي از جنس طلا و جواهر در فرمانداري + تصاوير

سومين روز از ثبت نام داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با حاشيه‌هاي خواندني همچون حضور دسته جمعي اعضاي شوراي شهر فعلي در فرمانداري و حضور پيرمردي كه دو بار دور دنيا را گشته بود همراه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداري شهرستان تهران سومين روز از ثبت نام داوطلبان چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا با حاشيه‌هاي جالب و خواندني همراه بود.


*حضور دسته جمعي اعضاي شواري شهر در فرمانداري و عكس يادگاري گرفتن آنان


اعضاي فعلي شوراي شهر تهران به همراه رئيس خود يعني "مهدي چمران" دسته جمعي براي ثبت نام به محل فرمانداري شهرستان تهران مراجعه كردند و عكس يادگاري هم گرفتند.
















"مهدي چمران" "حسن بيادي" "عليرضا دبير" "مرتضي طلايي" "حبيب الله كاسه ساز" "معصومه آباد" و "عباس شيباني" با هم براي ثبت نام در دور جديد انتخابات شوراها به فرمانداري آمدند.








*مي‌خواهم تجربه دور دنيا گشتن را عملي كنم



پيرمردي 73 ساله‌اي كه مي‌گفت 2 دور دنيا را گشته است در جمع خبرنگاران مستقر در فرمانداري حاضر شد و گفت: 2 دور دنيا را گشته‌ام و ميخواهم اين تجربه را در  شوراها به كار بگيرم.


*اخراجي‌هاي دو هم آمدند


"حبيب‌الله كاسه‌ساز" كه فعاليت‌هاي درخشاني در عرصه سينما داشته است و تهيه كنندگي فيلم‌هايي همچون كارناوال مرگ و اخراجي‌هاي دو در كارنامه وي ديده مي‌شود با حضور در فرمانداري تهران در جمع خبرنگاران گفت: كه به پيشنهاد چمران و بيادي براي انتخابات شوراها كانديدا شده است.


*شايعه‌ها همچنان درباره حضور و يا عدم حضور پروين احمدي‌نژاد ادامه دارد



شايعه‌ها درباره حضور و يا عدم حضور "پروين احمدي‌نژاد" به عنوان داوطلب چهارمين دوره شوراها اسلامي شهر و روستا ادامه دارد البته وي ور گذشته طي گفتگويي با خبرنگار ما سعي كرد به اين شايعه‌ها پايان دهد اما خبرنگاران كنجكاو امروز اين مساله را از مهدي چمران سوال كردند كه وي گفت: روز گذشته خانم احمدي‌نژاد در جلسه شوراي شهر حضور نداشت و ما نيز تلاش كرديم با وي تماس بگيريم اما موفق نشديم اما براي ثبت نام از وي دعوت كرده‌ايم.


*توصيه سياسي قهرمان كشتي به سياسيون: در انتخابات شوراها ثبت نام نكنيد


"علیرضا دبیر" كه متولد شهر ري و داراي دکترای منابع انسانی است توانست در سومين دوره  انتخابات شورای شهر تهران به عنوان نماینده با رای بالايي راهي خيابان بهشت شود.








دبير كه براي ثبت نام به فرمانداري آمده بود در جمع خبرنگاران به سياسيون توصيه كرد كه شوراها را سياسي نكنند و شهر را به اهل فنش بسپارند.


*استقبال اهالي تلويزيون از شوراها


خبرنگاران خوش‌نام سازمان صداوسيما كه سال‌ها در عرصه اطلاع رساني به كشور خدمت كرده‌اند چند سالي است كه به حضور در پست‌هاي سياسي علاقه نشان مي‌دهند.

حسن قرباني كه مدتي خبرنگار صداوسيما در عراق و لبنان بود در اولين ساعات ثبت نام به فرمانداري مراجعه كرد و بعد از پايان مراحل ثبت نام به همكاران خود گفت: تهران نيازمند برنامه‌ريزي اساسي است تا شهروندان بتوانند با آرامش لازم و نظم شايسته زندگي كنند.

وي همچنين اعلام كرد كه عضو هيچ حزب و گروهي نيست و مستقل است.



*بعد از حضور مستقل‌ها چند كانديداي حزب موتلفه هم لو رفت



اسدالله عسگراولادي عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و  رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین است.

اسدالله 80 ساله برادر حبيب‌الله است البته هر چند كه اسدالله عسگراولادي در عرصه سياسي به اندازه برادر خود شتاخته شده نسيت اما وي نيز در عرصه اقتصادي گوي سبقت را از حبيب‌الله عسگراولاي ربوده است.

هر چند كه اسدالله عسگراولادي در جريان ثبت نام خود براي انتخابات شوراها كانديداتوري‌اش از سوي حزب موتلفه را رد كرد اما حضور وي در ليست انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري دور از ذهن نيست.

همچنين فاطمه احمدي مشاور امور زنان ثبت احوال هم به خبرنگاران مستقر در محل فرمانداري گفت: در ليست حزب موتلفه اسلامي و جامعه اسلامي دانشجويان حضور دارم.


*سخنگوي جبهه پيروان هم اسب خود را براي انتخابات شوراها زين كرد



سيد كمال سجادي كه در ميان اصحاب رسانه به عنوان سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري شناخته مي‌شود با حضور در محل ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها ثبت نام خود را انجام داد.


*ثبت نامي از جنس طلا و جواهر


محمد كشتي آرايي رئيس اتحاديه طلا و جواهر نيز براي انتخاباتي شوراهاي دوره چهارم داوطلب شد؛ حاشيه جالب حضور وي در فرمانداري پاسخ جالبش به يكي از اصحاب رسانه بود.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه به نوعي از اين ثبت نام انتقا كرد گفت: درست است كه ما در اتحاديه طلا و جواهر هستيم اما نمي‌شود گفت كه از كشور ديگري آمده‌ايم و از نيازهاي مردم بي اطلاعيم.


*همكاران و مشاروان قاليباف هم آمده بودند


هيربد معصومي مشاور سابق شهردار تهران و مجتبي قاسمي همكار شهردار تهران نيز با استعفا از سمت خود براي كانديداتوري در انتخابات شوراها اقدام كردند.


*آيا مرتضي غرقي هم داوطلب شوراها شد؟!


مرتضي غرقي كه سال‌ها خبرنگار صداوسيما در نيويورك بود به محل فقرمانداري تهارن مراجعه كرده بودند و خبرنگاران فكر كردند كه وي نيز قرار است كه براي انتخابات شوراها كانديدا شود اما بعد از اينكه با وي به گفتگو نشستيم متوجه شديم كه غرقي فقط به همراه يكي از بستگان خود به اينجا آمده بود اليته وي گفت كه امكان دارد براي ثبت نام اقدام كنم.



*حسين طلا هم براي بازديد به فرمانداري آمد







حسين طلا رئيس هيئت نظارت مجلس شوراي اسلامي بر انتخابات شوراها شهر و روستاي استان تهران براي بازديد از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها به فرمانداري آمد تا از نزديك در جريان امور قرار بگيرد.


*بهمن شريف‌زاده چهره نزديك به مشايي هم ثبت نام كرد


بهمن شريف‌زاده يكي از چهره‌هاي نزديك به مشايي هم با حضور در فرمانداري براي داوطلبي انتخابات شوراها ثبت نام كرد.


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار