جنگ جهاني امريكا با تروريسم با روش حمايت از "القاعده"

آمريکا بعنوان عروسك خيمه شب بازي رژيم صهيونيستي به بهانه مبارزه با تروريسم با استفاده از تقويت مالي و نظامي "القاعده" سعي در اشغال سوريه و تحويل آن به مقامات صهيونيست دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز تحقيقاتي "گلوبال ريسرچ" ؛ يازده سال است كه دولت آمريكا در جنگ به سر مي برد. ارتش آمريكا عراق را ويران كرد و ميليون ها تن از مردم را بي سرپناه در ويرانه هاي جنگ رها نمود تا با جنايت كاراني كه به دست نيروهاي آمريكايي از زندان ها گريخته بودند همسايه شوند. هر روز در عراق به ظاهر "آزاد"، آمار مرگ و مير ها هنوز با زماني كه آمريكا در جنگ براي اشغال اين كشور بود، برابري مي كند.

11 سال تلاش آمريكا براي اشغال افغانستان نيز راه به جايي نبرده است. افغان ها با وجود دو دهه جنگ با دو ابرقدرت جهاني از پا ننشسته اند. همانند روسيه،‌آمريكا تنها توانسته كودكان زنان و سالمندان روستاها و تعداد اندكي از جنگجويان را به هلاكت برسانند. اين بار دولت آمريكا است که آدمك خيمه شب بازي صهيونيستها شده است. تنها تفاوت اين دو دست نشانده اين است كه آمريكا ديگر امنيت لازم را در اختيار ندارد.

در ليبي، دولت امريكا از نيروهاي نابودگر خود -"ناتو"- و جاسوسان "سيا" استفاده کرد تا حکومت"معمر قذافي" را براندازد و كشور را در خشونت فرقه اي رها كند. ليبي كشوري باآينده اي روشن و پايدار بود كه به راحتي توسط دولت هاي غربي كه دم از حقوق بشر و ارزش هاي انساني ميزنند، ويران شد. كشورهايي كه روسيه و چين را محكوم به نقض حقوق بشر مي كنند.
و هم اكنون در سوريه در حال ويراني كشوري پايدار و قدرتمند هستند. 

يازده سال تهاجم غير قانوني آمريكا به كشورهاي مسلمان – جنايات جنگي همانند جنايات نازي ها- منجر به مرگ غيرنظاميان بسياري شده است. آمار كشته شدگان به دست نيروهاي آمريكا بسيار بيش از تلفات نظامي و يك پاسگاه داخلي پليس كه قانون و مقررات حمايت از شهروندان آمريكايي را زير پا گذاشته اند، بوده است. واشنگتن و هم پيمانانش تاكيد دارند كه اين هزينه ها براي حفظ مردم آمريكا از تروريست هاي "القاعده" الزامي است. تروريست هايي كه هيچ گاه هيچ كدام شان در آمريكا دستگير نشده اند.

يازده سال تبليغات دولت و وزرات تبليغات باعث مي شود كه تيتر هاي متناقضي همچون"النصر خواهان هم پيماني با القاعده است" ("بي.بي.سي") و يا " كمك ها به مخالفان سوري در غرب افزايش خواهد يافت" (نيويورك تايمز") هر كسي را به فكر فرو برد. جبهه "النصر" مهم ترين تروريست نظامي در ميان "مخالفان سوري" است و با دشمن آمريكا "القاعده" (!)  نيز هم پيمان است!

دولت امريكا ادعا دارد كه براي يازده سال است تريليون ها دلار از بودجه سازمان هاي امنيت اجتماعي، پزشكي،‌ارزش ارزي دلار، رتبه بندی اعتبار وزارت خزانه داری ایالات متحده، و آزادي هاي شهروندي كاسته تا از مردم آمريكا در مقابل تروريست هاي "القاعده" محافظت كند.

"مايكل جردن" و "مارك لندر" جايگاه سازمان تروريستي "القاعده" را به "مخالفان سوري"‌داده است. در ملاقات "ويليام هيگ" وزير امور خارجه انگليس با وزير امور خارجه آمريكا "جان كري" تروريست هاي سوري خواهان سلاح هاي ضدهوايي و ضدتانك شدند. يك مقام ارشد کاخ سفيد نيز در اين باره اظهار داشت :" کمک آمريكا رو به افزايش است و "اوباما" تيم امنيت ملي را براي شناسايي كمك هاي مضاعف مامور نموده است".

جان كري اعلام كرد " بسته هاي كمك دفاعي"به ارزش 123 ميليون دلار به "مخالفان سوري" كه شامل "القاعده" نيز مي شود، آماده ارسال است. دولت آمريكا اخيرا 117 ميليون دلار صرف تامين "مواد غذايي و پزشكي" مخالفان سوري نموده است و دست نشانده هاي خود در خاورميانه را ملزم به ارسال نيرو نظامي به سوريه نموده است. توجه كنيد كه حمايت از نيروي تروريستي كه نيت ويراني دولت و مردم يك كشور را دارد "بسته كمك دفاعي" خوانده مي شود !

در 11 ام آوريل روزنامه فرانسوي "لوموند" گزارش داد سازمان "النصر"‌ همراه با "القاعده" مخالفان سوري را تشكيل مي دهند نه انقلابيون دموكرات! با وجود اين واقعيت دست نشانده هاي آمريكا _فرانسه و انگليس_ "اتحاديه اروپا" را براي ارسال نيرو كمكي به مخالفان سوري تحت فشار گذاشته اند. سناتور "جان مك.كين" از جنگنده هاي آمريكايي تحت اختيار نيرو هاي دولتي سوري كه در جنگ با آمريكا نيستند خواسته تا در عمليات اشغال سوريه مخالفان را پوشش دهند.در اين حين شيعيان مسلمان عراق اعلام كردند كه در مقابل نيروهاي تندروي "القاعده" مهاجم به سوريه خواهند ايستاد. 

                               آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  
برچسب ها: القاعده ، آمریکا ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار