رودهن/حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی:

جاجرود نمونه بارزعدم محاظت از محیط زیست است

امام جمعه شهرستان های رودهن و پردیس گفت : ما انسانها به خوبی از محیط زیست خود محافظت نمی کنیم و در این مورد هم می توانیم به منطقه جاجرود به ویژه رود خانه جاجرود و سایر مناطق سر سبز این منطقه اشاره کرد .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :برگزاری همایش های مختلف به مناسبت ایام خاص مانند روز زمین پاک و سایر مناسبت هایی که در تقویم سالانه ما وجود دارد از سوی مسئولین شهرستان پردیس و بخش های آن مانند جاجرود را باید به فال نیک گرفت .

وی در ادامه این مطلب افزود :قرآن کریم نزدیک به هزار و 400 سال پیش سوره "دخال"را نازل کرد با این مضمون که زمین اول به شکل بخار بود که هم اکنون در قرن 20دانشمندان زمین شناس نظریه ای در این رابطه داده اند که زمین نخست به شکل بخار بوده است .

امام جمعه شهرستان های رودهن و پردیس تصریح کرد :خداوند متعال فرمودند که زمین را برای انسان خلق کرده اند تا از طریق استفاده از نعمت هایی که ما در اختیارآ نها گذاشته ایم استفاده کند و نیاز های خود را برطرف سازدولی متاسفانه ما انسانها به خوبی از محیط زیست خود محافظت نمی کنیم و در این مورد هم می توانیم به منطقه جاجرود به ویژه رود خانه جاجرود و سایر مناطق سر سبز این منطقه اشاره کرد/س 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.