نرم افزار‌های کاربردی برای آخر هفته +دانلود ۱۳۹۲/۰۲/۱۲

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

رنگ بندی عکس ها - آندروید

نرم‌افزار Color Splash Effect Pro به‌شما کمک می‌کند تا قسمت‌های خاص از عکستان که دوست دارید را رنگی کنید و باقی قسمت‌ها سیاه و سفید باشند. روش کار این برنامه اینگونه است که کل عکس مورد نظر شما را سیاه و سفید می‌کند و سپس شما با انتخاب قسمت مورد نظر، رنگ واقعی‌اش را به آن بر می‌گردانید. یا شاید هم بخواهید همه‌ی محیط رنگی باشد و خود شما به‌صورت سیاه و سفید باشید

. همه‌ی این کارها با این برنامه امکان پذیر است. می‌توانید تا جایی که ممکن است زوم کنید و نکات ریز را هم در رنگ زدن عکس بررسی کنید تا نهایتاً یک کار حرفه‌ای درست کنید. این برنامه همچنین افکت‌هایی متنوع برای زیباتر کردن عکس شما در خود دارد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

مدیریت حرفه ای باتری - ای او اس

بسیاری از ما تا به حال با مشکل باتری روبرو شده ایم. در برخی از مواقع نمی دانید چه مقدار از باتری باقی مانده است یا اینکه تا چند ساعت دیگر شارژ تمام می شود. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید مدیریتی کامل روی تلفن همراه خود داشته باشید.


همچنین این برنامه قابلیت‌هایی برای شارژ بهتر آیفون دارد، مثلاً قابلیت جالبی دارد که وقتی آیفون یا آیپد شما کاملاً شارژ‌ شد به شما با یک زنگ اعلام می‌شود تا آیفون خود را از شارژ خارج کنید. در این برنامه همچنین نکاتی برای عمر بیشتر باتری، به‌زبان انگلیسی، وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده ببرید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

مبدلی برای همه شاخص ها - ویندوز فون


استفاده از نرم افزارهای کانورتر یا مبدل می تواند کار را برای شما در بسیاری از شرایط ساده نماید. این برنامه که برای ویندوزفون طراحی شده است می تواند تمامی واحدهای درجه حرارت، اندازه های سرعت، طول و ... را تبدیل کند. به کمک این مبدل هیوقت برای بدست آوردن یا تبدیل شاخص ها به مشکل نخواهید خورد.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.