مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-47

شاخص‌های انتخاب رئیس جمهور بر اساس آموزه‌های انقلابی باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با تاکید بر حساسیت انتخابات پیش رو، گفت: شاخص های انتخاب رئیس جمهور بر اساس آموزه‌های دینی و انقلابی باشد.



 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری گروه استانها باشگاه خبرنگاران از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر در جمع فعالان دینی و قرآنی سوادکوه با تاکید بر اینکه همه ما در انتخاب اصلح باید دقت کنیم، گفت: شاخص‌های نمایندگان برای عضویت در شوراها و ملاک‌های انتخاب رئیس جمهور باید بر اساس آموزه‌های دینی و انقلابی باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با بیان این مطلب که برگزاری هر انتخابات پرشکوه، کشور را تا 10 سال بیمه می‌کند، افزود: حضور مردم و انتخاب اصلح به عنوان وظیفه‌ای دینی و ملی برای همگان است.

وی افزود: حضور نمایندگان شایسته در شوراها و مجلس و انتخاب رئیس جمهور متدین و متعهد و ولایی، سرعت ما را در دستیابی به آرمان‌های نظام تسریع خواهد کرد.

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان سوادکوه با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده، یادآور شد: مردم و نمایندگان و دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و انتخابات چهارم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها با اطاعت و اجرای کامل قانون رفتار کنند و با برخی رفتارها و اظهار نظرها بهانه به دست دشمن ندهند.

ذاکری خطیر بر نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه نظام سلطه از همه راه‌ها قصد دستیابی به اهداف خود را دارد، افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی نشان داده‌اند به عنوان پشتیبان نظام اسلامی حضوری گسترده در انتخابات خواهند داشت./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.