از سوي دانشگاه اميركبير برگزار مي شود:

ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی

ششمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی با هدف توسعه علمی سازمانهای هوشمند، شعار «نظام اداری الکترونیکی، ضرورت حماسه اقتصادی» به همت دانشگاه صنعتی امیر کبیر، سازمان فناوری اطلاعات ایران 24 تا 26 اردیبهشت ماه 1392 در این دانشگاه برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر : محورهای برگزاری این کنفرانس که با حمایت برخی از وزارتخانه ها و استانداری های پیشرو در نظام اداری الکترونیکی برگزار می شود، عبارتند از: مدیریت منابع انسانی، مدیریت فرایندهای سازمانی، هوش سازمانی، برنامه ریزی منابع سازمانی، مدیریت دانش در سازمان، مدیریت کیفیت خدمات الکترونیک، دورکاری بر بستر فناوری اطلاعات، نظام اداری همراه می باشد.
 
در این کنفرانس که با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار می شود مدیران عالی کشور به بیان دستاوردهای دولت در این زمینه خواهند پرداخت و اساتید دانشگاه نیز در خصوص راهکارها و مشکلات توسعه علمی نظام اداری الکترونیک بحث و تبادل نظر خواهند نمود.
 
همزمان با این کنفرانس ، سمینار مدیریت زنجیره تأمین الکترونیکی، سمینار مدیریت الکترونیکی شهر(ویژه شهرداری ها) و سمینار امنیت اطلاعات و پدافندغیرعامل سایبری برگزار می شود.
بنابراین گزارش مخاطبان این کنفرانس ،شهرداران، مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات، حراست، پدافندغیرعامل، بازرگانی، تحول اداری، منابع انسانی، اداری و مالی، تدارکات و سایر علاقمندان می باشند.
 
قابل ذکر است: استانداری یزد به عنوان یکی از استان های توسعه یافته در زمینه نظام اداری الکترونیکی  دستگاه های اجرایی استان خواستار حضور فعال آنها در کنفرانس و سیمنارهای جنبی آن شده است.
 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس به آدرس : www.oas.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 24-77681321-021 تماس حاصل فرمایند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار