ظرف ده روز آینده؛

تبلیغات درون صفحات ایمیل با چاپار اضافه می شود

مدیر گروه سرویس های چاپار از ایجاد تغییرات جدیدی در سرویس دهنده ایمیل چاپار طی ده روز آینده خبر داد.

سلمان افشار، مدیر گروه سرویس های چاپار با بیان اینکه طی یک هفته آینده را به کاربری و ساختار طراحی ایمیل چاپار مطابق با میل و سلیقه کاربران تعویض می شود به خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: یکی دیگر از قابلیت هایی که به ایمیل چاپار افزوده خواهد شد زبان انگلیسی است، همچنین تم یا پوسته ظاهری ایمیل را کاربر مطابق با سلیقه خود می تواند عوض کند.

وی افزود: همچنین تغییرات عمده ای در حجم صفحات و کارایی سیستم به منظور افزایش سرعت لود انجام شده است.

به گفته مدیر گروه سرویس های چاپار ادیتور این سرویس دهنده پست الکترونیک نیز به طور کلی تغییر پیدا می کند و فونت های فارسی و پارامترهای نوشتاری بهتر برای استفاده بهینه کاربران به آن افزوده خواهد شد.

وی با بیان اینکه نسبت کاربران چاپار در حال افزایش و رنکینگ سایت به شدت در حال کاهش است اذعان داشت: ثبت نام در چاپار به 1500 نفر در طول روز رسیده است و 40 هزار کابر، ایمیل خود را حتما یکبار در طول روز چک می کنند.

افشار با بیان اینکه تبلیغات درون صفحات ایمیل چاپار مانند سرویس دهنده های گوگل و یاهو اضافه خواهد شد خاطر نشان کرد: نسخه مخصوص موبایل با تبلت چاپار نیز تحت وب ظرف یک  ماه و نیم آینده به این سرویس دهنده افزوده خواهد شد که در حال حاضر نیز کاربران با پروتکل IMAP از طریق موبایل و تبلت چاپار متصل می شوند.

وي یاد آور می شود: سرویس پست الکترونیک چاپار به نشانی WWW.CHMAIL.IR در دسترس کاربران است./ح
برچسب ها: تبلیغات ، چاپار ، ایمیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
خیلی عالیه
آخرین اخبار