خراسان شمالی/

25 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال مددجویان اسفراین هزینه شد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اسفراین گفت: اعتباری بالغ بر 25 میلیارد و 24 میلیون ریال طی سال گذشته برای اجرای طرح‌های خودکفایی مددجویان و نیازمندان این نهاد هزینه شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، علی شیرزادی با بیان اینکه طی سال گذشته 353 طرح اشتغال توسط مجریان کمیته امداد اجرا شد، اظهار کرد:‌ 152 مورد از طرح‌ها از محل صندوق اشتغال امداد و 201 مورد نیز از محل منابع بانکی این شهرستان اجرا شده است.

وی در خصوص اعتبارات هزینه شده به طرح‌های اشتغال این نهاد افزود: کمیته امداد اسفراین در سال گذشته مبلغ 17 میلیارد و 705 میلیون ریال از محل منابع بانکی و هفت میلیارد و 337 میلیون ریال آن نیز از محل منابع صندوق اشتغال کمیته امداد تأمین شده است.

شیرزادی طرح‌های اجرا شده مذکور را در زمینه تولیدی و خدماتی از جمله دامپروری، کشاورزی، صنایع کوچک، قالیبافی، صنایع دستی، صنفی و صنعتی عنوان کرد و گفت: واحد اشتغال این نهاد طی امسال نیز با پرداخت تسهیلات اشتغال به افراد و با حمایت از آنان مهم‌ترین گام‌ها را در این مسیر طی خواهد کرد.

وی نظارت دقیق کارشناسان حوزه اشتغال، برگزاری دوره آموزش چهره به چهره مجریان در محیط کار، پشتیبانی و بازاریابی محصولات در طرح‌های اشتغال را ازجمله خدمات اشتغال این نهاد به مددجویان عنوان کرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اسفراین اظهار کرد: هدف اجرای طرح‌های خودکفایی و اشتغال رسیدن مددجویان به خودکفایی، بهبود وضعیت اقتصادی خانواده، ایجاد اشتغال پایدار، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و ارتقاء سطح اعتماد به نفس آنان است.
برچسب ها: خراسان ، اشتغال ، اسفراین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.