خودروی بتمن به دنیای واقعی می‌آید +تصاویر

به تازگی یک گروه رانندگی به نام "گالاگ" توانسته اند نمونه ای بسیار دقیق از خودروی بتمن بسازند این خودرو با گرفتن مجوز خیابان می تواند در تمامی شهر بدون مشکل تردد کند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، طرفداران بتمن حتما خودروی همه کاره او را دیده اید که می تواند با سرعت زیاد حرکت، پرواز یا حتی تبدیل به موتور سیکلت شود. از طرفی دیگر بدنه این خودرو نیز بسیار جالب طراحی شده است.

به تازگی یک گروه رانندگی به نام "گالاگ" توانسته اند نمونه ای بسیار دقیق از خودروی بتمن بسازند که قابلیت آن را دارد که وارد خیابان شده و به صورت قانونی تردد کند.  این خودرو برای مسابقات رانندگی به نام "گوبال" که امسال برگزار می شود آماده شده است.



"گوبال" البته یک مسابقه جاده ای در میان خودروهای خاص است که در سراسر اروپا برگزار می شود. این مسابقه معمولا با شرکت خودروهای گران و عجیب برگزار می گردد که امسال نیز این گروه خودروی بتمن را برای این مسابقه اماده کرده اند.

این گروه که تعدای جوان در آن هستند از کشورهای مختلف به دو هم جمع شدند تا این خودروی 1 میلیون پوندی را بسازند. این مدل به طور دقیق از روی خودروی بتمن ساخته شده است که البته مشخصات فنی جالبی نیز دارد.



وزن این خودرو نزدیک به 2.5 تن است و نزدیک به 10 سانتی متر از یک جیپ هامر بلندتر است. از نظر فنی این خودرو با یک موتور 6.2 لیتری هشت سیلندر کار می کند که می تواند 400 اسب بخار انرژی تولید کند.

این خودرو می تواند تا سقف سرعت 160 کیلومتر در ساعت پیش رود که البته با این وزن بسیار زیاد خیلی هم بد نیست و می تواند در مسابقه امسال شرکت کند. این تیم همچنین مجوز حضور این خودرو را در خیابان ها گرفته است.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
alireza
۱۹:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
دوست من اصل سرعت نیست که امنیت هم هست
بعدشم اینها فقط خواستن بسازنش و تیپ و قیافش رو مردم ببینن وگرنه ارزش دیگه ای نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۲
بازم یک شاه کار دیگر
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۲۳:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
ما که خوابش هم نمیبینیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۲۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
تو سرعت پرايد ميگيرش ..... چه فايده؟ !!!
Iran (Islamic Republic of)
ADEL
۱۲:۴۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
خیلی متشکریم ای کاش هم تاریخ شروع مسابقه رو هم می زدید
Iran (Islamic Republic of)
بينااااام
۱۲:۴۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
آدم بيکار و پولدار زياده..الان پوند چند تومنه؟؟اينا ۴؛۵ميليارد خرج کردن واسه ١۶٠تا سرعت؟؟!!!پيکان ما تندتر ميره ک..اون ۴؛۵ميليارد پيکان ما ۴؛۵,ميليون..بنازمت پيکان؛چقد ارزوني..
Iran (Islamic Republic of)
nnm
۱۲:۳۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
به حق چیزای نشنیده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار